Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ztracený sešit

Od: petrr odpovědí: 7 změna:

Chtěl bych se zeptat jestli jsem povinen dopsat si sešit když jsem ho nedávno ztratil. V sešitě jsem měl vše za tento půlrok a dopisování by mi trvalo hodiny

Děkuji za odpověď

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Proč se ptáte tady? Myslíéte, že tu někdo ví, na jakou školu chodíte a jaká tam máte pravidla? Zeptejte se dotyčného vyučujícího, jehož předmětu se sešit týká.

BTW - Dceři se podařilo něco podobného, po dohodě s vyučující jsem jí okopíroval sešit její spolužačky, aby se měla z čeho učit na závěrečky.

petrr
hodnocení

Právě že jsem se ptal učitelky. Řekla že bych nesplňoval klasifikaci z daného předmětu. A že si sešit musim dopsat za každou cenu. Proto jsem se chtěl zeptat jestli neni jiná možnost

Takže odpověď znáš.

No tak - problém je vyřešen ! :)

Holt si to opíšete, když si na své věci nedáváte pozor. Ale stejně nechápu, co si slibujete od zdejší poradny. Za sebe říkám rovnou, že já Vám s opisováním nepomůžu, neboť jednak nemám čas a jednak značně škrábu *smich*

riva
hodnocení

0x

Povinen?

Myslím, že pokud látku perfektně zvládáš, tak se s učitelem dohodneš, že to není potřeba.

No a pokud v ní máš nedostatky, tak mezi dobré způsoby, jak se to naučit je když si to píšeš (opisuješ).

hodnocení

0x

Zdravím,

dopsáním alespoň by jste si to vše zopakoval.. :)

Přidám perličku.. v sedmé třídě (ještě přeed revolucí..) jsem si zlomil ruku v červnu a nemohl psát..

A představte si, že hned v září na začátku osmé třídy, jsem druhý den dostal obrovskou poznámku do žákovský že nemám dopsaný sešit z minulého ročníku.. *smich*

hodnocení

0x