Nejste přihlášen/a.
Jsem starší učitelka, ale ředitel protěžuje mladší učitele nebo asistenty, které nechává učit.
Jeho chování hraničí se šikanou starších učitelů.
A dokonce i chování vůči některým rodičům není vhodné.
Kde si ale stěžovat?
Poradíte?
Jsem starší učitelka****tomu nevěřím, páč za tak dlouhou praxi určitě víte, kdo je nadřízený Vašemu řediteli a určitě nejste sama na škole, kdo se cítí ublížený.
chování vůči některým rodičům není vhodné****to se zdá jen Vám, nebo i rodičům?
Proč popisu situace u Vás ve škole něvěřím?
Starší učitelka = starý metody výuky si to tam jen odříkat a finíto?
Pak se nedivým, že se Vás ředitel chce zbavit.
Mladý učitel bude škole na metodiku žáků víc zapojit a dělat výuku tak, aby je bavila. Né, aby jen tam seděli a čučeli co si tam čmáráte na tabuli.
Tohle z Vaší stížnosti cítím, že je chyba ve Vás.
Né každý umí učit a né každý má přirozenou autoritu. Obojí je potřeba a nejde naučit.
Gumídku, moje nebožka maminka byla učitelka od 50 let a ještě po revoluci přesluhovala asi 10 let. A představ si, že tvrdila opak toho, co říkáš na začátku. Starší učitelé učili! Mladší se často jen snažili odříkat to, co bylo v osnovách a rychle od těch harantů pryč. Takže pravda bude asi někde mezi. Je to jen o lidech!
Čest tvojí mamince. To je poklad ve školství.
Ale taky si nestěžovala na poradte.cz kam podat stížnost na ředitele školy a jak ho pomalu nejlépe pošpinit, že se jí křivdí.
Já měl na ZŠ starou učitelku na angličtinu. Výslovnost strašná a 90% výuky slovíčka, nepravidelná slovesa a doplňování do vět. Když jsem šel na SŠ, tak jsem pomalu u maturit byl rád, že jsem uměl něco blafnout. Na SŠ jsem se naučil daleko víc. A možná i tím, že jsme měli mladého učitele, který byl několikrát v UK a mluvil s náma a vůbec se s náma nemazal a nutil nás mluvit celou hodinu v angličtině.