Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kam podat stížnost na ředitele školy

Od: dromanovska odpovědí: 14 změna:

Jsem starší učitelka, ale ředitel protěžuje mladší učitele nebo asistenty, které nechává učit.

Jeho chování hraničí se šikanou starších učitelů.

A dokonce i chování vůči některým rodičům není vhodné.

Kde si ale stěžovat?

Poradíte?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

15x

Jsem starší učitelka****tomu nevěřím, páč za tak dlouhou praxi určitě víte, kdo je nadřízený Vašemu řediteli a určitě nejste sama na škole, kdo se cítí ublížený.

chování vůči některým rodičům není vhodné****to se zdá jen Vám, nebo i rodičům?

Proč popisu situace u Vás ve škole něvěřím?

Asi stěžující maminka nějakého dítka. A nebo vyhořelá učitelka, která sama se sebou neví co dál.*zmateny*

gumidku, tipnu si,,,troll.

ben®
hodnocení

5x
Dobrý den, zkuste to u zřizovatele školy - ten tam ředitele instaloval. Snad zřizovatel ZŠ je obec a SŠ kraj (ale to si ověřte). Zdravím!

hodnocení

4x

Paní učitelko, já si myslím, že každý (skoro, já ne...) má svého nadřízeného.

A zřizovatelem školy je asi nejčastěji obec, či svazek pobcí. Tudíž by asi bylo vhodné podat stížnost tam.

smode2
hodnocení

3x
Na ministerstvu školství.

pletl
hodnocení

2x
Já bych se tedy do toho nepletu, ať si stěžují sami rodiče.
Co se týče bronzu ve státní správě, tak asi všichni whistlebloveři byli odejiti, jde to tak daleko, že oni kvůli tomu aby je mohli vyhodit, zruší jejich místo, případně celý úřad :)
Dokonce soud rozhodnul, že ho musí vzít zpátky, tak má ministr listinu, že ho tam přímá, no ale od ledna ten úřad končí, včera to bylo v TV tuším.

hodnocení

2x

hodnocení

2x

Starší učitelka = starý metody výuky si to tam jen odříkat a finíto?

Pak se nedivým, že se Vás ředitel chce zbavit.

Mladý učitel bude škole na metodiku žáků víc zapojit a dělat výuku tak, aby je bavila. Né, aby jen tam seděli a čučeli co si tam čmáráte na tabuli.