Nejste přihlášen/a.
Zdravím
Jsem 20letý kluk v prvním ročníku na vysoké škole a nevím jestli chci pokračovat.
Na vysokou jsem šel hlavně z důvodu že sem si chtěl prodloužit studentská léta, nechtělo se mi ještě jít pracovat na plný úvazek a samozřejmě sem chtěl získat alespoň bakaláře v domění že mi to v životě pomůže. Momentálně přemýšlím nad tím jestli tohle vůbec chci dělat. Nikdy jsem nechtěl být doktor, právník nebo politik a vždycky mě lákaly spíše humanitní vědy. Proto teď také studuji na filozofické fakultě. Dlouho mi leží v žaludku otázka jestli by nebylo mnohem lepší s vysokou školou skončit a jít raději pracovat, nabírat zkušenosti a třeba se postavit na vlastní nohy. Myslím si že z práce bych mnohem více benefitoval než ze studia na kterém mě to stejně nijak extra nebaví, peníze z toho nemám a i budoucí uplatnění je víceméně nulové. Je to ale zároveň ohromný skok v mém životě, dává mi to pocit jako kdybych celý život vlastně jen tak nějak šel s proudem a najednou se rozhodl jít žít ten život kterého sem se vždycky bál. Nemáte někdo podobný příběh nebo rady co bych mohl v této situaci dělat? Předem všem děkuji za odpověď.
Urcite studovat. Konkretne s fylozofickou fakultou je velmi dobre uplatneni za kasou v supermarketu.
Teplo, sucho, domu s cistou hlavou...to za tech par let studia stoji.
Bez titulu skoncis stejnak leda tak...leda tak...leda tak za kasou.