Nejste přihlášen/a.
...- učitel klasifikuje jen probrané učivo, zadávání nové látky k samostatnému nastudování celé třídě není přípustné, - před prověřováním znalostí musí mít žáci dostatek času k naučení, procvičení a zažití učiva. - prověřování znalostí provádět až po dostatečném procvičení učiva.
Zdroj: Pravidla pro hodnocení a klasifikaci žáků, Česká školní inspekce
-
Otazkou je, zda jste se to skutecne neucili, nebo jsi se to nenaucil pouze ty.
My ani jiné testy nepsali. To přeháním, ale stávalo se to opravdu docela často v různých předmětech. A to jsem člověk, který si hodně pamatuje a ani jsem skoro nechyběl. Asi nějaké testy inteligence.
Třeba zkouší americký způsob výuky. V angličtině jsme měli učebnici koncipovanou tak, že nejdřív byl test, pak cvičení, a pak teprve se to probíralo. Učitelka po dvou testech (které jsou vlastně k ničemu) usoudila, že je to blbost a přesla na český postup podle Komenského. Ale to bylo na vysoké škole, kde se tehdy zápočet dával za docházku a bylo úplně jedno jak testy dopadly.
Jseš si jistý, že jste to nebrali už dříve? Třeba kontroluje, kolik vám toho zbylo v hlavě po nějaké delší době, aby věděla, zda je potřeba to zopakovat. Pak by ale známka neměla mít tu váhu, jako jiné, neboť by byla pro učitelku orientační a pro Vás by měla znamenat, že máte zopakovat určitou látku. V krajním případě by se mohla splést. Má těch tříd více. Vy jste se paní učitelky nezeptali, proč píšete z neprobraného učiva? Jestli to není nějaký omyl? Slušně a s úctou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.