Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit strachu z jehel a lékařských zákroků?

Od: studentka odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,
ačkoliv jsou prázdniny,tak mám menší problém se školou který řeším...
Studuji na zdravotnické škole a poslední rok se mi začalo dělat špatně z jehel,otevřených ran a téměř ze všech lékařských zákroků. Nevím co s tím mám dělat. Nikdy jsem to neměla a když je to v rámci školy, není to tak hrozné jako když se to týká přímo mě. Zároveň jsem se začala bát lékařů. Takže i když jdu na obyčejnou prohlídku není mi nejlépe a to nemluvím o tom, když jdu například k zubaři nebo na nějaké vyšetření
Můj velký sen byl vždy být zdravotní sestra a pořad je.
Může to zmizet?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

8x

Školu dokonči za každou cenu a už se zaměř na něco nekrvavého jako rentgenologii, fyzioterapii, baleneologii, laborantku...

smode2
hodnocení

3x

Může pomoci kognitivně behaviorální terapie. Aneb vystavujte se tomu postupně, až nepříjemné zmizí. Jinak, není se co divit, z lékařů má strach čím dál více lidí i kolem mě - zejména po aféře kovid. Jako ten pán co mu za války pan doktor Mengele odebral bez anestézie ledvinu a on pak už nikdy nešel k žádnému dalšímu lékaři (není se co divit). Dožil se tuším 95 let aniž by bral jakékoliv léky. Jeho jméno už nevím. Měli ho později v koncentračním táboře zabít v plynové komoře, v té době však již válka končila a on to přežil.

To řekni nějakému diabetikovi. By se nedožil ani 2 dnů strach nestrach.

riva
hodnocení

1x

Kup si za pár korun jednorázové injekce + nějaké injekční pero a denně si proveď test třeba na cukr, nebo jen tak i bez vyhodnocení (pak ušetříš za vyhodnocovací papírky a přístroj). Jen namátkou jak to vypadá (ale asi to znáš). Pro začátek můžeš otestovat celou rodinu:

aliexpress.com/...

hodnocení

0x

Podle mě to nezmizí jen tak a už vůbec ne úplně.