Nejste přihlášen/a.
Dobry odpoledne, jsem studentka strední skoly a mám problem se ucit, vubec mi to neleze, prijde mi, ze pri uceni myslim na vsechno ostatni krome skoly. Muzeme mi prosim poradit jak se nejlip ucit? děkuju
Já si všechno učivo ve škole psala do bloku a doma pečlivě přepisovala do sešitů, pěkně barevně. V matice jsem si různě počítala příklady na papír. prostě většinou jsem psala a psala a popsala tuny papíru, ale při tom psaní se mi to učivo vštěpovalo do paměti. To je moje zkušenost. - pt
Zkus si třeba na určité téma vypsat z jedné strany otázka a z druhé strany odpovědi..pak si třeba nahraj do záznamníku ten text a pust si to do sluchátek nebo si podtrhni to nejduležitější,v matice a fyzice vypisuj vzorečky,zákony v dějepisu zase datumy válek apod.Nebo se zkus podívat na nějaký film nebo dokument který o daném tématu je..jestli je to možné tak se snaž u toho co nejvíc kraslit třeba máš chemii a napsaný nějaký pokus a co tam potřebuješ dát aby třeba začala banka bubalt )teda obsah banky) tak si třeba nakreslíš lahvičky a napíšeš na ně např. peroxid vodíku atd. podle toho co to je...snaž se z toho vycucnout to nejduležitější
doufám že jsem aspon trochu pomohla ale já se takhle nějak učím hlavně otázkama
a pak když to umím tak řeknu bráchovi o pět let mladšímu at jde do pokoje a mluvím mu třeba ruzné udalosti a tak
Dobrý den.
Především se musíte soustředit na učení. Pokud opravdu myslíte na něco jiného, těžko si učivo zapamatujete.
Než se začnete učit, určete si časový úsek, který učení budete věnovat. A ten dodržte. Do místnosti, kde se učíte si doneste vše potřebné, ať od učení stále neodbíháte a zbytečně se nerozptylujete. Text si nejdříve přečtěte a snažte se mu porozumět, pokuste se v textu najít něco zajímavého, lépe si pak látku zapamatujete. Rozdělte si text na několik odstavců. Každý si přečtěte a zkuste nahlas přeříkat. V každém odstavci si vyznačte důležité body, takovou osnovu. Tu si lehce zapamatujete a ostatní se Vám pak lehce vybaví.