Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ukončení vš

Od: teruse odpovědí: 4 změna:
Zdravím,
Statnicovala jsem 7.6. ( promoce máme 3.7).
Do práce nastupuji 28.8. a tak by mě zajímalo, dokdy jsem student a zda musím na úřad práce?
Vím, že po promoci 3.7. musím na pojišťovnu odnést diplom...
a že nejspíše jsem student do konce června a když v srpnu nebudu mít brigádu, tak na ÚP nemusím, když nastoupím 28.8.normalně do práce.
Děkuji moc za info

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Status studenta máte do konce měsíce následujícího po ukončení vašich státních zkoušek. U vás tedy do konce července 2023. Od toho se pak odvíjí vše ostatní.

doplněno 23.06.23 09:53:

Nemusíte. Také nemusíte platit sociální pojištění. Ale zdravotní pojištění je třeba mít zaplacené a jak je to v případě, kdy budete pracovat jen část měsíce bohužel nevím.

teruse
hodnocení

A když 28.8.nastupuji do zaměstnání, tak na srpen mám jít na tu část na úp? Děkuji
darwin

@teruse Ne, staci pracovat 1 den v mesici a zdravotni mate "zaplacene” zamestnavatelem.

U pracaku myslim staci tam byt 1 den registrovan a mate "zaplacene” 2 mesice. Ale to se vas netyka. Kazdopadne jako VS, klast takoveto otazky mi pripada lehce poduroven, ze si to neumite zjistiti sama jedinym telefonatem za 2 minuty oficialne a spolehate na RADY anonymu :)

id
hodnocení

0x
Na pracák nemusíte nikdy během života. Není to povinnost. Do července jste studentem, od srpna budete pracovat ( i když jen pár dní) a to stačí, abyste si nemusela zdravotní pojištění hradit sama. Socialní je dobrovolné.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.