Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Úzkosti ze školy

Od: jana15 odpovědí: 17 změna:
Dobrý večer,
vím, že nějaký stres ze školy je normalni ale dneska jsem to fakt už nezvládla.
Máma o tom trochu ví ale té jsem jen řekla že se stresuju z testu a tak mi koupila v lékárně léky Persen.
Dříve jsem se ze školy vůbec nestresovala ale teď najednou hodně.
Dneska ráno jsem si vzala radši ten Persen a dobrý ale pak před hodinou o přestávce mě strašně silne bolelo břicho a bylo mi na zvracení až jsem málem šla za učitelkou jestli by nezvolala mámě. Ale nějak jsem to vydržela.
Vůbec nevím co s tím nechci to zažívat ale každé ráno jsem v šíleným stresu a bojím se jít do školy.
Prosím poraďte mi co s tím.
Máma tohle nepochopí, protože říká že to nic není. S tátou se nevidám.
Prosím poraďte. Dekuju moc Jana

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Na jakou školu chodíte základka? Případně jaký ročník?
jana15
hodnocení

Chodím do 8. třídy na ZŠ
Z čeho proudí ten Váš stres? Z učitelů že na vás budou křičet, zkoušet, vyvolá k tabuli? Zkuste se s tím někomu svěřit případně najít nějakou odbornou pomoc (psycholog) který by Vám nějakým způsobem pomoct měl. Přeji hodně štěstí
PS: doporučil bych Vam zbytečně nervat do sebe nějaké prášky existují přírodní cesty jak se zklidnit
jana15
hodnocení

Myslím, že ze zkoušení/vyvolání k tabuli nebo testů.
Máte nějaké tipy, jak to řešit přírodně?
Dekuji. Kdyby to nepomohlo, zkusím odbornou pomoc.

p23®
hodnocení

1x

Dobrý večer Jano.

Určitě bych se zamyslela nad tím, co se změnilo ve Vašem životě, ve škole, v rodině a pod., že se nyní tak stresujete. Co Vám nedělá dobře a z čeho máte strach.