Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se naučit na maturitu?

Od: jarin® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

obracím se na Vás s dotazem, jak se efektivně naučit na maturitu, případně jestli máte nějaké tipy co fungovalo Vám?

Doplním, že studuji SŠ jako IVP, celou střední jsem bez problému prošel "dálkově"

Třeba maturitní otázky v jednom odborném předmětu jsme psali od začátku října jako písemku v hodině, každý týden jednu. Skončili jsme někdy po novém roce. I když jsme se vždy tu otázku naučil na jedničku, tak jsem pozoroval, že umím tu otázku, ale tu předešlou nebo přespředešlou už nevím, respektive bych o ní nedokázal mluvit. A představa umět 40 otázek, 20 knížek do ČJ, masakr.

Je mi jasné, že tím, jak jsme otázky opakovali přes podzim, tak teď když si je budu znovu číst tak to pro mě nebude novinka a půjde mi to líp do hlavy, navíc některé otázky se prostě učí samy. Ale ve finále mi příjde, že nejjednodušší bude odmaturovat z angličtiny.

Děkuji za rady a jestli si to čte někdo, kdo také bude letos maturovat, tak mu přeji hodně štěstí.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Nejlépe s tím začít včas, všechno se totiž naráz nenaucite a potom by se mohlo stát, že vám dají otázku, na kterou jste se nepřipravil.Ted už je tedy nejvyšší čas.Syn začal pozdě i tak to nakonec zvládnul napoprvé i když byla nějaká 4.

hodnocení

1x

Co se týlá učení na maturitu, tak vám asi nezbyde nic jiného, než se ty jednotlivé maturitní otázky znovu nadrtit. U vás zafungovala krátkodobá pamět. Na písemku jste to uměl, pak zapomněl. A berte to tak, že 40 otázek nic není. Jen o rok starší medici v 1. ročníku medicíny musejí zvládnout se naučit na zkoušku z anatomie necelé 2 000 stránek (tři knihy profesora Čiháka)...Tu maturitu máte jako brnkačku. A jinak klobouk dolů, že jste jako dálkař jedničkář. Bravo. Maturitu určitě dáte. Prostě si pořád otázky opakujte.

tj
hodnocení

0x