Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Potvrzení o studiu na vysoké škole

Od: kondor04 odpovědí: 8 změna:
Dobrý den,
syn začíná studovat VŠ a donesl mi potvrzení o studiu s elektronickým podpisem. Není zde žádné razítko nebo podpis školy. Zdálo se mi to podivné, ale syn řekl, že je vše v pořádku. Donesl jsem potvrzení účetní a ta mě odmítla. Prý potřebuje potvrzení s normální podpisem a že prý by pak při daních syna nedohledali jako studenta v systému a byl by problém. Já se v tomto příliš nevyznám, nevíte tedy jak to je? Je elektronický podpis na potvrzení špatný? Proč by pak zaměstnavatel nebo stát nemohl kvůli tomuto najít mého syna evidovaného jako studenta?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mate59
hodnocení

1x

Ať se syn staví na studijním oddělení a dají mu tam na to razítko.

kondor04
hodnocení

Dekuji za odpověď. Syn má se vším problém a každý ho jen otravuje, ale asi nic jiného nezbyde. =D

etana*
hodnocení

1x
Paní účetní mele nesmysly, ale asi s ní nehnete.
kondor04
hodnocení

Dekuji za odpoved.

hodnocení

0x
Já tedy nevím jistě, ale podle mne žádný systém evidující studenty VŠ neexistuje... *zmateny*
kondor04
hodnocení

Paní účetní asi myslela, že potvrzení by mohl být neplatné a při následných daních bych musel vracet peníze za slevu na dítě, pokud syn není student. Na úřadech by si to asi dohledáli. Syn ale studentem je, tak snad nebudou žádné problémy

hodnocení

0x

Digitálně podepsaný dokument, který se vytiskne, neplatí. Leda by se udělala konverze do listinné podoby, ale to je vedlejší.

Nepředpokládám, že se dokumenty jako potvrzení o studiu předávají státu papírově (pokud vůbec). Takže by neměl být problém poslat platné potvrzení do účtárny e-mailem, která s ním může dále pracovat.

kondor04
hodnocení

Nevím jak to chodí přesně s daněmi, vždy mi je dělali v práci. Syna donutím vše donest tak jak má byt a snad nebude už problém, účetní je občas holt protivna. Děkuji za odpověď!

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: