Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde mi učení

Od: orkide odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, jsem na vysoké škole ekonomické a už jsem zoufalá. Vůbec nejde mi učení.Na tuto vysokou školu jsem šla, protože mě tento obor baví a líbí se mi, ale mám neustále špatné známky. Před třemi lety jsem si dodělá maturitu, a to jsem měla vždy jedničky, max dvojku. Avšak nyní na vysoké škole mám většinou D nebo E a často zkoušky opakují, s učivem jsem pozadu, zapomínám odevzdat seminární práce, nebo úkoly. Skripta se snažím aspoň přečíst, nemám bohužel moc času si dělat z nich poznámky, ale moc si z nich nepamatuji. Při studuju pracuji. Nyní máme i dost často v práci přesčasy, takže dělám skoro každý den 10 hodinové směny a má práce je hlavně psychický náročná, do toho starost o domácnost a o syna, na kterého jsem sama. Už jsem hodně vyčerpaná. Připadám si jako nejhloupější člověk na světě. Nechci to vzdát, jsem už v druhém ročníku, moc jsem tuto školu chtěla,byl to můj sen,ale už nevím, jak dál.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Každý na to prostě nemá. Na SŠ nás ještě, dá se říct, vodili za ručičku, připomínali, co máme udělat, přinést, naučit se. VŠ je už spíš o samostatnosti. Přemýšlet sama, co udělat, odevzdat, do kdy. Když schází paměť, zařídit si sešitek a tam si psát povinnosti, co do kdy odevzdat.

Nechala bych to plavat. Maturitu máte, zaměstnání máte taky. A pořád je lepší dobrý a pracující středoškolák, než VŠ, který na to prostě nemá. Raději se věnujte své práci a synovi.

Píšete: Nechci to vzdát, jsemve druhém ročníku. Otočte to a řekněte si: Není to tak velká škoda, jsem přece TEPRVE ve druhém ročníku. A uvidíte, že budete klidnější, vyrovnanější a lépe naložená. Nesmí si toho člověk na sebe nakládat víc, než zvládne. Jaga.

jitkasmutna