Nejste přihlášen/a.
Psal jsem test z předmětu chemie na učivo kyseliny, postupoval jsem základním principem pomocí výpočtu a utvoření vzorce z názvu, výsledky byly stoprocentně správné, ale učitelka mi správnost neuznala, a její výmluva byla že chce, aby jsme vzorce znaly z hlavy, a nepočítali je. Ano, počítal jsem vzorce pomocí standartního principu římských čísel nad H vodík kladné číslo jedna, a O kyslík záporné číslo dva. V zadání testu nic o zákazu výpočtu oznámeno nebylo, a nevím v čem je to chyba že si pro svou potřebu těmi výpočty pomohu, někdo může být natolik chytrý že počty nepotřebuje a hned ví správný vzorec, ale já si radši ověřím správnost těmi výpočty.. Ptám se, co bych s tím mohl dělat?
Nevím proč to tak chce. Dokážu si představit případy, například učitelka řekne kyselina fosforečná a ty si dopočítáš, že vzorec je HPO3... Ve skutečnosti ale potřebuješ vědět fakt, že tato kyselina je Trojsytná (má 3 skupiny OH) a tudíž bude mít vzorec H3PO4.
Uveď konkrétní příklad vzorce kyseliny, ať je jasno, co ti neuznala.
Jinak škole je nehostinné místo, učitelé si dělají co chcou, máš samozřejmě možnost si jít stěžovat např. řediteli, otázkou je, aby si pak na tebe "nezasedla". I kdyby sis šel stěžovat, zřejmě toho moc nezměníš. Já bych osobně situaci asi řešil přizpůsobením se a dopočítávání bych provedl "v hlavě"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.