Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou školu vybrat, UK x UJEP?

Od: ev odpovědí: 4 změna:
Zdravím. Chci se zeptat zda-li tu nejsou nějací lidé co studovali na FF UK (nejlépe obor mezikulturní komunikace - překladatelství a tlumočení v angličtině) a na UJEPu (obor anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání). Jde mi o to, že teď studuji na pomaturitním studiu angličtiny (zaměřené na úroveň C1) a chtěla bych v anglickém jazyce dále pokračovat. Osobně mě více láká Karlovka, ale co jsem slyšela tak je docela těžké se tam dostat, a i udržet :D. Zároveň překladatelství na Karlovce nejde studovat samostatně, takže bych si k tomu vzala nejspíše lingvistiku (pokud je tu někdo kdo by mi doporučil něco lepšího co k tomu studovat, sem s tím.). Na druhou stranu na UJEP údajně vezmou každého, a škola je v celku jednoduchá, co jsem slyšela. Ale nejsem si jistá mnou jako učitelkou. Někdo tvrdí že je tam jisté budoucí uplatnění, ale někdo mi zase říkal že peníze nic moc (což pokud je pravda, tak je mi to upřímně líto že učitelé v našem státě nemají dostatečné finanční ohodnocení, ale to už je na jinou debatu). Berte to prosím tak, že s žádnou z těchto VŠ nemám zkušenost, a pokud jsem někoho urazila vzhledem k mým tvrzením, tak jsou to pouze věci co jsem slyšela od lidí z doslechu. Moc děkuji za vaše odpovědi a budu si vážit každé z nich, protože opravdu nevím kde jinde se zeptat, a doufám že se zde najdou lidí, kteří by mi alespoň trochu mohli při výběru pomoc :).

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

kofin
hodnocení

2x

vzhledem k tomu ze nevim co je to UJEP a je to nekde v usti, tak UK. Vic prestizni, renomovana, znama. bud se vam hledat prace lip.

liska5
hodnocení

0x