Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium práv nebo ekonomiky

Od: janka odpovědí: 1 změna:
Zdravím, letos maturuji, studuji obchodní akademie obor podniková ekonomika…osobně mě ekonomika strašně baví, hlavně marketing a management a uvažuji, že bych v oboru pokračovala i na vš, ale mám problém s těžší matikou…otázka zda je to možná učitelem (neumí moc dobře vysvětlit dané postupy) , protože na ZŠ jsem měla 2,00 prumer vždy…na střední jsem ráda za 3 s odřenýma ušima, takže se obavám, že na vysoké bych to nezvládala…a jako druhé zaměření mě napadlo jít studovat práva. Právo se na škole učíme též a hodně mě to baví a jde mi to…tam si ovšem nejsem jistá tím uplatněním, protože se říká, že uplatnění si pak po škole tito lidé hledají těžko.
Co z těchto dvou variant je lepší? Nemohu se rozhodnout a čas utíká rychleji než jsem si myslela.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

gumi
hodnocení

2x

Prava? Tak to je pry stejne lehky jako meducina, rikali rodice Kateriny Cajthamlove Katerine, kdyz byla ve tvem veku -:). Byli architekti myslim. Pravda, na ten obor potrebujes daleko vic nez se jen nabiflovat. Musis mit i kreativitu.

Ve skutecnosti jde o to, na co mas geny a co te bavi. Takze takovehle otazky jsou nepripadne.

Osobne si myslim, ze pravnik a ekonom, pokud to neni blbec, najde uplatneni vzdycky, idealne kombinace obojiho. Na redile sve firmy potrebujes typicky know how z obou oboru a ja je musel nastudovat self made.

ps: ne kazdy kdo vyleze z VSE je ekonom! Skutecnych ekonomu je malo.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.