Nejste přihlášen/a.
No popravě ta věta nemá žádný význam . Jakože máte nakupovat levné a kvalitní zboží.
Šetřit na kvalitě = koupit za stejné peníze méně kvalitní věc.
Šetřit na ceně = koupit levněji stejně kvalitní věc.
Ta reklama se vám snaží podsunout to druhé řešení, ale každý ví, že obvykle čím nižší cena, tím nižší i kvalita.
Jsou dva výrobky, každý od jiného výrobce. Kvalitou jsou stejné. Výrobek A za (vymýšlím si) 120 Kč je od známého výrobce, má pěkný obal, značka je zavedená, výrobek během let už je zákazníky vyzkoušený, osvědčený. Výrobek B za 100 Kč je (by měl být!) kvalitou stejný, ale výrobce ho teprve zavádí na trh. Ještě k němu není patřičná důvěra. Proto výrobce Béčka vyrukuje s reklamou, na kterou se ptáte.
Myslím, že velmi podobnou reklamu na své potraviny má v poslední době Lidl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.