Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Téma diplomky – způsob zpracování primárních dat

Od: romangodfrey odpovědí: 2 změna:

Ahoj, brzo si budu volit téma diplomky a potřebuji poradit. Studuji ekonomiku a management se zaměřením na marketing. Mám dotaz ohledně volby tématu.
Většina prací kolegů je stavěná na osobní zkušenosti práce v určitém podniku (př. marketingová komunikace firmy XY, vzdělávací programy ve firmě XY, analýza marketingového mixu XY, s.r.o. etc.). Většinou spolužáci pracují s interními dokumenty firmy ve které pracují, dělají rozhovory s kolegy etc. Já však v žádné firmě nepracuji (OSVČ) a nemám ve svém okolí podnikatele.

Jak by jste přistupovali k diplomce na mém místě? Nakontaktovali nějakou firmu a doufali, že vám data dají? Založili diplomku spíš na literární rešerší a třeba dotazníků/rozhovorů?

Jakákoliv rada dobrá! Předem díky.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lmgify
hodnocení

1x

Nemusíš přijít s vlastním tématem na diplomku. Počkej, jaká témata vypíší vedoucí diplomek a třeba si z toho něco vybereš.

Píšeš "Studuji ekonomiku a management se zaměřením na marketing" a "v žádné firmě nepracuji (OSVČ)", tedy ideální kombinace, protože nejsi jen nějaký minimální jen-tak-na-oko domácí OSVČ šmudla, tak jako OSVČ bojuješ s ekonomickou a marketingovou stránkou malého podnikání každý den práce, tedy ideální prostředí pro popis co by se teoreticky mělo dít, co se opravdu děje, proč se to děje, důvod, proč se to děje (nemožnost, neschopnost, neznalost, lenost, ...), jak to nejlépe napravit, co se už zkusilo, jaký byl výsledek, co v postupu nefungovalo (proč+jak příště vylepšeno), jaké jsou teoretické možnosti rozvoje tvojeho oboru podnikání, obecně očekávaná budoucí pozice OSVČ v ekonomice země, tvoje skutečné plány rozvoje atd. Marketingové možnosti OSVČ, cena vs obrat, kampaně, které ne/fungovaly, procento úspěšnosti kampaně (zvýšení zakázek, průměrné ceny zakázky, ...)

Většina firem v ČR a ve světě jsou malé firmy, týmy a pracovní čety. Velkých podniků je relativně málo, ale to určitě víš. Ty sám jsi jeden z těch podniků, firem, ekonomických subjektů. Ničí cizí ekonomická data nemusíš shánět. Svoje data už totiž máš.

Nevím, čemu se jako OSVČ věnuješ, ale třeba můžeš dopodrobna rozebrat jednu ze svých zakázek pro nějakého zákazníka z jeho a tvého pohledu malého OSVČ.

liska5
28.06.22 21:32

*palec*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]