Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium VŠ při SŠ

Od: hreneva odpovědí: 4 změna:

Ahoj,kdysi jsem si nedodělala maturitu na střední odborné škole,teď studuji střední školu sociální dálkově,neví někdo,jestli nějaká vysoká škola směru buď sociální,sociální patologie,psychoterapie-kromě víkendového studia základů teorie,psychiatrie,psychologie,profilování pachatelů apod. umožňuje souběžně studovat ještě nedokončenému středoškolákovi vysokou školu?Jde mi o lokalitu Kladno a Praha a okolí.Četla jsem,že jo,ale u ekonomických oborů a tomu se věnovat nechci.Děkuji za odpovědi

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

0x

Já jsem vždycky měla za to, že na vysokou školu se může člověk přihlásit až s ukončeným středoškolským vzděláním.

karina*
hodnocení

0x

hreneva, zkusím doufat, že si jako studentka střední školy (byť dálkařka, která má navíc pochybnosti zda maturitu zvládne ) děláte legraci. V tom samém duchu Vám tedy odpovím:

Nebylo by lepší a pohodlnější vůbec neuvažovat o studiu VŠ a titul si rovnou někde na černém trhu koupit? Smrdí to , ale jako promovaná psycholožka se specializaci na profilování pachatelů (!) z toho určitě v případě maléru vybruslíte.

Nebo jděte studovat psychiatrii, ale z druhé strany dveří - jako pacient .Karina

asdf*
hodnocení

0x

Samozřejmě, že to teoreticky jde. Musíte však najít vysokou školu, která ve svých přijímacích podmínkách nemá ukončené středoškoleské vzdělání nebo předložení maturitního vysvědčení. V ČR požaduje alespoň jednu z těchto podmínek 100% vysokých škol, takže pochybuju, že byste někde měla šanci na úspěch.

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Eulalie má pravdu. VŠ Vás může vzít "podmínečně", když například děláte maturitu později (v září). Nejpozději tuším v den zápisu (každá škola to má jinak) však musíte předložit maturitní vysvědčení.

Takže nejdřív musíte dokončit SŠ, a pak jít na VŠ. Jó to by se mi taky líbilo, mít v 19 maturitu a ve 20 třeba Mgr. :)