Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kritika ve škole

Od: radek7 odpovědí: 6 změna:
Studuji první ročník na pedagogické fakultě.
V jednom předmětu jsme měli za úkol si připravit 5minutový projev na jedno téma z oboru.
Projev jsem si důkladně připravil, akorát jsem překročil v mluvení ten limit 5 minut.
Učitelka mě přerušila, řekla naštvaně: "a co dál budete ještě vyjmenovávat..., toto nebylo cílem..., přejděte k závěru."
Kvůli tomu jsem úplně rozhozený, pořád na to myslím a cítím se strašně, ještě nikdy se mi toto nestalo.
Jak se nad tím povznést? Děkuji.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Škola by měla být od toho, aby něco naučila. Člověk se obecně nejvíc poučí z chyb, které v životě udělá.

Jestli jste dosud žil ve světě, kde Vás všichni jen chválili a očekáváte, že se to bude dít celý Váš život, tak je něco špatně.

Pokud zadání znělo "projev na 5 minut", tak jste si neměl hrát na Fidela Castra a zbytečně to neprotahovat.

Berte to jako poučení pro příště. Pokud se každý bude vykecávat, tak kolegové z ročníku nebudou mít šanci si to vyzkoušet a přednášející nebude mít šanci jejich projev ohodnotit.

hodnocení

3x

Pokud vás rozhodí toto, tak si neumím představit až budete v zaměstnání a šéf vás zpéruje pro nic za nic /tedy spíš proto, že se blbě vyspal, bolí ho zub, nebo večer nic nebylo/. To vás rozhodí mnohem víc. Trochu flegmatismu by to chtělo. Chybí vám kluci ta vojna.

To je fakt, lidi jsou sprostý až hanba. Nicméně pokud se kluk skoro sesype z výčitky učitelky, tak to není normální.

david12

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @milancukrar z důvodu porušení pravidel poradny. ]

výtka
Upozornění od sys milancukrar 20. 04. 2022 16:38:09
prosím jen slušně.

kangaroo
hodnocení

3x