Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nedostatečná v pololetí z matiky

Od: ajna* odpovědí: 18 změna:

Dobrý den,poradíte mi prosím co se stane,když propadnu v 1 pololetí z matematiky?Učitel mi po napsaném testu ,kdy jsem dostala 3 sdělil,že mi dá 4.Od třídního sem se pak dozvěděla ,že mám za 5 na vysvědčení z matiky.Studuji střední školu a bojím se,že to bude mít později na něco vliv.Nebo můžu žádat nějaké přezkoušení?(to ale údajně proběhlo,když jsem psala ten test a dostala jsem 4)Děkuji za odpověď

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

3x

Dobrý den. Údajně pětka na pololetí by neměla nic znamenat. Horší by to bylo na konci roku, tam je pak třeba dělat reparát na konci prázdnin, a když ho student nezvládne, tak propadá, respektive opakuje ročník. Pozor ale na to, propadnout ve stejném ročníku lze tuším jen jednou...

luccy*

Pro tazatelku už je odpověď asi zbytečná, ale jen bych vás chtěla trošku poopravit. Může se propadnout v pololetí i na konci roku, což by znamenalo dělat reparát z celého roku.. Pokud 5 není v pololetí, ale pouze na konci roku, tak je reparát z učiva 2.pololetí.

ajna*
hodnocení

A co když vím,že tu pětku mám neprávem? Byla jsem velmi dlouho nemocná a na operaci a mám i potvrzení od lékaře.a po příchodu po nemci do školy mi učitel,který mě učí z fyziky a matematiky dal lístek,kde je napsáno,že v důsledku vysoké absence v hodinách za dva dny proběhne přezkoušení za celé pololetí z matiky a fyziky.To sem se přece nemohla naučit za tak krátkou dobu*plac*

luccy*

V tom případě bych šla za učitelem a slušně bych se s ním domluvila, že to je nereálné se takové množství učení naučit za tak krátkou dobu..Pokud by mě neakceptoval, tak bych si šla o tom promluvit s ředitelem školy..Ovšem, pokud ti není 18let, tak bych toto jednání nechala na rodičích..Přece jenom učitelé jednají líp s dospělým, než studentem..To mám ověřené.

jirbar*
hodnocení

0x