Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Maturita z matiky nebo angličtiny?

Od: anis odpovědí: 5 změna:
Co byste volili za maturitní předmět? Na základní škole mi šla angličtina. Matika moc ne. Přijímačky jsem napsala s těží s 10 body. Teď se ale karty otočili. Dostala jsem přísnou učitelku co angličtině moc nevěnuje a jede jak kdybychom vše znali a ejhle já začala propadat. Z matiky nám učitelka ořezala jen to nejpodstatnější. Testy v pohodě na dvojky. Ale k maturitě to asi stačit nebude. Furt chci zůstat u maturity z angličtiny ale dost se toho obávám vzhledem k tomu že mi to řekla i učitelka ať zapřemýšlím nad Matikou. A mě se najednou ta angličtina začala hnusit a nemám větší motivaci se jí učit, ty hodiny nenávidím. Ze zbytků předmětů mám maximálně jednou za čas trojku. Takze zbytku se nebojím.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Dnešní státní maturita z každého předmětu je směšně lehká.

kama
hodnocení

1x

Těžko radit... Já jsem teda maturovala z angličtiny a úplná pohoda, ale jestli div nepropadáš, učitelka by tě mohla utopit u ústní části. Nepíšeš, v jakém jsi ročníku, ale zkus si sehnat doučování na matiku, ať zjistíš, jak na tom jsi. Z matematiky se myslím píše "jenom" didaktický test, z angličtiny se píše didaktický test, sloh a potom je ústní, to taky ber v potaz. Zkusila bych se být tebou zeptat i jiných učitelů ve škole (určitě nemáte na celé škole jenom jednoho matematikáře a angličtináře). Neporadím ti ani to, ani to, pokud se v matematice učíte jenom minimum, nemusí to na projití stačit a u angličtiny tě může učitelka utopit.

anis
hodnocení

Podle zkušeností se staršími žáky který měli stejnou učitelku tak je vždy podržela, a každý říká že kdo má tuhle učitelku je nejvíc připravený na maturitu než ostatní. Jinak jsem ve 3. Ročníku
kama