Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
je konec ledna a já mám za 2 měsíce odevzdávat bakalářku. Teoretická část snad nebude problém, mám polovinu hotovou (byť to musím ještě upravit), ale píše se to rychle, téma mě vcelku baví. Problém mám s praktickou.
Studuju ped. obor a výzkum mám dělat ve třídě na ZŠ. Dlouho se mi nedařilo najít školu, kde by mi dovolili dělat výzkum a až před Vánoci jsem jednu našla. Bylo mi řečeno, že termín domluvíme po novém roce. Po novém roce jsem se ozvala, nikdo se mi neozýval, následně přišla odpověď, že škola má hodně tříd v karanténě a mám dva týdny počkat. Včera mi přišel mail, že vzhledem k situaci mě nenechají výzkum v jejich škole dělat, že je to mrzí.
Já dostala šílenou panickou ataku, že jsem celý podzim hledala školu marně (většinou ředitelé pro jistotu ani neodpověděli a když souhlasil ředitel, nesouhlasil někdo jiný- zpravidla rodiče žáka, jehož se výzkum má týkat, ač by byly data samozřejmě anonymní) a že teď nemám šanci nějakou najít a stihnout dopsat práci v termínu. Materiály pro výzkum jinak nachystány mám, to není problém...
Jak se řeší, když člověk nestihne odevzdat BP včas, ačkoliv ostatní studijní náležitosti (zkoušky, praxe) má splněné? Prodloužení studia- to musí člověk opakovat celý třeťák, nebo jen předmět bakalářské práce? Jak je to pak s kredity? Je nadále student, nebo musí ten rok pracovat?
Děkuji za odpovědi.
Zdravím, nešlo by to upravit tak, aby to děti vyplnily přes internet? Obraťte se na vedoucího bakalářské práce, to musí pochopit a skoro jistě něco vymyslí. Nebo zkuste školu, do které jste chodila - nějakou paní učitelku, skoro jistě si Vás pamatuje a ráda pomůže (ředitelé mají v této době plno starostí).
p.s.: nechápu, proč s tím musí souhlasit rodiče - to jsou dnes zákony, takhle se nedá pracovat