Nejste přihlášen/a.
Zdravím, potřebovala bych poradit. Studuji třetím rokem farmacii (pětiletý magisterský obor). Nebyl to sice můj úplně preferovaný obor, ale jelikož jsem se nikam jinam nedostala a nebyla si jistá, co chci vlastně dělat, rozhodla jsem se zůstat. Prvákem jsem prošla relativně v pohodě a ikdyž s nejistotou, pokračovala jsem dál, že si třeba najdu zaměření, které mě bude bavit. Problém je v tom, že učivo začalo být náročnější (hlavně co se kvantity týče) a začala jsem s ním mít problémy a mám pocit, že mi ujíždí vlak. Nejhorší je, že jsem ztratila motivaci dál pokračovat. Uvědomila jsem si, že mě práce v lékárně nebude naplňovat a do výzkumu popř. do průmyslu se mi taky nechce. Možná jsem naivní, ale chtěla bych přímo pomáhat lidem a peníze nebo prestiž pro mě nehrají takovou roli. Proto přemýšlím, že bych ještě přešla a vystudovala alespoň nějakého bakaláře, kde bych si třeba našla to svoje a nebyl by tak náročný, jenomže já stále nevím, co přesně bych chtěla v životě dělat. Zárověň se mi nechce zahazovat dva a půl roku tvrdé dřiny. Co byste dělali na mém místě?
Ja na tvem miste...
...jenze my nejsme na tvem miste.
Pokud te za 1/2 roku neceka bakalar, ale rovnou magistr az za dalsi 2.5 let, pak tu nechut asi nema smysl protahovat.
Pokud si v tom nenajdes motivaci, lepsi to nebude.
Tvuj problem ale asi bude, ze nevis coby. Zkusis neco jineho a co kdyz to zase nebude ono? Co pak? Zase jit dal? Kolikrat?
Neni potreba mit vejsku jen proto aby byla. Lidem lze pomahat i bez vejsky.
Otazka teda je, co si predstavujes pod takovou pomoci. Z toho by se dalo vyjit. Jenze problem asi bude, ze je to spise jen takove neurcite svrbeni nekde vzadu v hlave. Prvne to tedy chce pretavit ono svrbeni do konkretni myslenky, vize a nasledne i cile a pak si stanovit cestu - plan jak toho cile dosahnout. A treba se pak samo vyjevi reseni.