Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spolužáci si šeptají, že jsem zamilovaná do učitele, co s tím?

Od: delfina odpovědí: 7 změna:
Co se učitelů týče, dalo by se říci, že ti na mé škole jsou vstřícní a přátelští. Mám je ráda a ráda si s nimi i pokecám, o čemkoliv, někdy si i ze sebe vzájemně děláme srandu, však proč ne?
V učitelském sboru je učitel, s kterým taky ráda pokecám, děláme si ze sebe srandu atd.
Občas v naší třídě někdo má na našeho zmiňovaného učitele nějákou nevinnou narážku, hloupou poznámku a tak dále, to je v pořádku,ale v momentě, když mám poznámku já, vytáhnu se se svými vědomostmi, nebo mu s něčím pomohu, když mě o to požádá, tak je to ovšem špatně a po třídě koluje, že jsem do učitele zamilovaná, že jsem divná a ve třídě mě nechtějí. Nechápu to.
Už jsem se začala vyhýbat jeho kabinetu, kolem kterého občas projít musím, abych se dostala do potřebné učebny, když už se potkáme, tak se na sebe usmějeme na pozdrav a jdem dál. Kecáníčko obvykle, když kolem nikdo není.
Ano, mám pana učitele ráda, řekla bych, že k sobě máme pozitivní vztah, ale nedovedu si představit, že by mělo být něco víc a po poznámkách spolužáků, které bych nejspíš slyšet ani neměla mám chuť se od chudáka pana učitele distancovat, jenže jak mu mám najednou vysvětlit tu změnu chování? Chudák by si myslel, že mi něco udělal, ne?
To by bylo tak na uvedení do situace.
Jak mám zabránit šíření těchle pomluv, aby se nešířily případě mimo třídu, nebo mezi učitele? Nebo aby své doměnky nezačali na mě nahlas pokřikovat? Nebo jak šetrně naznačit, že mě pan učitel nijak nepřitahuje, jak si oni myslí?
Jsem odsuzována za něco, co ani není. Nevím, jak se k situaci postavit, nebo jak ji řešit. A nechci, aby se situace vyvýjela tak, aby z toho měl pan učitel problém.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

re4zon
hodnocení

4x