Nejste přihlášen/a.
Třeba technikou učení, dobou, podmínkami. Neučit se po jídle, necpat se sladkostmi, spíš víc pít.Jestli mlsat, tak třeba mandle a trochu hořké čokoládky kvůli hořčíku. Mít klid od okolního ruchu, vyvětráno, pořádek na stole...
Hodně hraje roli zájem o předmět. Též motivace, kam patří i přesvědčení, že je to učivo užitečné, že ho jednou uplatním.
K té technice učení: Piš si to! Rukou samozřejmě. To se líp v mozku ukládá. Tvoř si schematické výpisky .Případně nákresy, podle předmětu. Při vybavování si představíš, jak to máš v těch svých záznamech.
Dobré je pak učit to někoho. Třeba vysvětlovat látku spolužačce.
1. soustředění škodí počítače a mobily, zejména brouzdání po internetu, tyto činnosti omezte na nezbytné minimum
2. látka vás zřejmě nezajímá, to je asi hlavní problém, pokuste si k ní najít cestu, více se o danou problematiku zajímat, zapojit do učení třeba rodiče/sourozence/spolužáky, nebo si k látce třeba půjčit třeba jěště nějakou zajímavou knihu z knihovny, která vás zaujme
3. zkuste vypozorovat, v kterých dnech se nemůžete soustředit, může to nějak souviset třeba s jídlem, spánkem, denním režimem, zájmovými aktivitami
4. učte se dopředu, zkuste si látku projít v učebnici, než ji ve škole budete probírat, pak budete mít radost, když ve škole uslyšíte něco, co už víte a tak si to upevníte v paměti
5. zkuste navštívit psycholožku (třeba několik, než narazíte na výbornou), je to hrazeno zdravotní pojišťovnou, probrat můžete celou záležitost zeširoka a v souvislostech a celkově se duševně posunout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.