Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Strach z příjmaček na SŠ

Od: colleen odpovědí: 2 změna:
Zdravím,
Po prázdninách jdu do devítky ZŠ. A budou mě čekat přijímačky, myslíte že mám začít s přípravou teď nebo až v září. Je pravda že v červenci jsem si každý den zopakovala něco z matiky. Jakou mám šanci se dostat na střední, když jsem v loni měla jen jednu trojku s fyziky? Jinak jedničky a dvojky.
Děkuji.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

makk
hodnocení

0x

Strach má každý, přijímačky na SŠ jsou taková první závažná věc v lidském životě. Začni se učit co nejdřív a při zkouškách nepropadej panice. Já vím snadno se to říká :).

laura78
hodnocení

0x

Ahoj, jsem už teď studentka VŠ, ale moc dobře si pamatuji svoji přípravu na gymnázium. Na přijetí na tvou školu se berou v potaz i známky z 2. poloviny 8. ročníku a 1. poloviny 9. ročníku. Proto jsem do konce 1. pololetí 9. ročníku se věnovala jen škole a ne přijímačkám, abych měla samé jedničky, což jsem taky měla. Přijímačky jsou někdy v dubnu, takže máš celý únor, březen a pár dní v dubnu, což je hodně času. V tu dobu se úplně vykašleš na učení na ZŠ, stačí ti všude jen 4 a budeš se intenzivně učit na přijímačky, což je jen matematika a čeština. Já jsem chodila na přípravné kurzy, které nabízel můj gympl + naše škola dávala doučování na přijímačky a doma jsem se učila sama - testy z cermatu a různá procvičování na internetu. Tehdy na gympl brali 120 lidí a hlásilo se asi 250 lidí, skončila jsem tehdy na 50. místě, takže pohoda. Vím, že máš velký strach, taky jsem měla, ale všechno dobře dopadne, neboj.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.