Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr VŠ - obtížnost

Od: simon* odpovědí: 3 změna:
Zdravím,jsem student 3. ročníku na SOŠ a neustále si kladu otázku co dál po maturitě. Kam na VŠ, jaký obor, jaká budoucí práce apod. Převážně mě baví a jdou cizí jazyky - angličtina, ruština. Dále mě zajímá historie, což je humanitní obor. A také mě baví informační technologie, konkrétněji hardware a programování což je technický obor. Školy, na které bych podal přihlášky jsou FF UK, a ČVUT FIT (FEL) a VŠE FIS.Neporadily by jste mi, který z těchto oboru je lepší pro uplatnění, ale také z hlediska obtížnosti při z vašich zkušeností?Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Podejte si přihlášky na více VŠ. Podle toho, kam se dostanete, si budete vybírat.

Obecně - na humanitní obory, na jazyky, bývá větší nával než na techniku.

Uplatnění by mohlo být dobré z jazyků i z IT.

Obtížnost - podle toho, na co jste talentovaný, co se Vám nejlépe studuje...

hodnocení

1x

Nic ve zlém, ale nejdřív bych se pořádně doučil češtinu.

honza6
hodnocení

1x

Obtížnost je na různých školách různá. Šance na dostudování Bc. studium FF UK - 56 %, ČVUT FIT - 38 %, FEL - 37 %, VŠE FIS - 52 %. Takže jak vidíš, šance nejsou úplně nejvyšší. Na každé z tebou vybraných škol se dá najít schůdnější fakulta. Více si najdi na ceskovdatech, sekce šance na dostudování českých VŠ. Jdou tam rozkliknout i jednotlivé fakulty. Jít na fakultu, kde je cca třetinová šance na dostudování, je sice možná odvážné a pokud dostuduješ, tak o uplatnění nouzi mít nebudeš, ale zároveň na takovou fakultu jít je i dost riskantní, neboť podstatné většině uchazečů se to nepovede.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.