Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zůstat na vysoké škole nebo odejít?

Od: ann* odpovědí: 10 změna:
Krásný den. Předem se omlouvám za obsáhlejší otázku, ale spíše je to menší zpověď, protože jsem se ocitla v situaci, že nevím kam dál. Studuji 2 rokem nejmenovanou vysokou školu, obor design nábytku a už mi zbývá jen rok a mám to (snad) v kapse, ale problém je v tom, že já nevím, jestli chci školu dokončit. Ze začátku mne obor opravdu bavil, ale poslední dobou se doslýchám, že moc uplatnění obor nemá a upřímně si při studiu nepřijdu šťastná (myslím ze je to i tím ze jsme byli dlouho doma). Už mám za sebou 6 zkoušek a všechny úspěšně, ale říkám si, zda by nebylo lepší pracovat? Můj obor se hodně zaobírá praktickou výukou, takže o sobě mohu říct, ze jsem zručná. Nemám ale už sílu učit se na další zkoušky. Nebaví mě neustále se každý půl rok strašně stresovat, mám vždycky takový problémy se žaludkem ze pomalu ani nejim a o tom, že při zkouskovem strašně priberu ani nemluvím. Snažím se sportovat a dělal své koníčky, ale bohužel mi na to moc času nezbývá, jelikož mám 13 předmětu a více jak polovina jsou o projektech, takže pak jen sedím cele dny i víkendy nad projekty a do toho se ještě učím na zkoušky. Do toho chodím na brigádu, také jediné co dělám je škola, práce, škola, práce. Jsem z toho hrozně unavená, úplně strašně. Mám přítele na kterého nemám skoro vůbec čas, protože MUSÍM dělat školu. Chtěla bych už bydlet sama, ale to nejde, jelikož můj plat není tak vysoký aby pokryl všechny náklady, a tak zatím bydlím u mamky, ale mám tu vcelku volnost, hlavně je mi 21 let. Nevím co dál. Na jednu stranu si říkám, že když půjdu pracovat, už si neuziju prazdniny, budu pracovat cely život, ale mužů jít do vlastního bydlení a budu mít čistou hlavy. Na druhou stranu mi chybí už jen rok a hodně věci jsem měla vydřených, takže bych akorát tak naštvaná, ze to bylo zbytecne.. co si o tom myslíte? Dekuji a za případné chyby se omlouvám.

10 odpovědí na otázku