Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Matematika a vzpomenutí

Od: doucovak odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,
jsem student třetího ročníku gymnázia. V listopadu tohoto školního roku jsem si vytvořil výzvu, že se doučím celou matematiku za 2 roky. Půjčil jsem si sešity matematiky za 2 roky od spolužačky. Všechny sešity jsem propočítal, ale jak člověk zapomíná, už si nejsem jistý, zda jsem sešity počítal ve správném pořadí. Nevíte prosím, jak si třeba vzpomenout, případně nějakou mimotechnickou pomůckou? Děkuji za vaše odpovědi.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Není to jedno? Přece nezáleží na tom jestli sis zopakoval první analytickou geometrii nebo komplexní čísla, hlavně, že sis to připomněl. Jinak se můžeš zeptat spolužačky, jak jdou sešity po sobě. Nemá na nich napsaný rok, čísla? Ty snad máš také sešity, které by Ti to mohly připomenout.

hodnocení

0x

Můžu doporučit občas nějaký příklad z již vypočítaných - nebo podobný - zkusit znovu vypočítat, aby to člověk nezapomněl. Dříve moudří autoři učebnic M po každém větším celku zařadili Úlohy k opakování, a to od začátku školního roku i z dřívějších let.

host
hodnocení

0x

Na gymnáziu máte učebnice, schválené ministerstvem školství, tak se klidně řiďte podle nich, podívejte se do obsahu, jak jde učivo za sebou.
Nebo pokud chcete mít v hlavě zmatek, se podívejte do tak zvaného Rámcového vzdělávacího programu ( RVP) pro gymnizia, na kapitolu 5.2 a 5.3, kde máte matematiku, co má žák znát a umět.t
Alw raději se učte s nějakým spolužákem, raďte se, počítejte příklady.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.