Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém se spolužáky

Od: max* odpovědí: 16 změna:

Dobrý den,

už jsem zde dříve pokládal nějaké otázky a dostal jsem odpovědi, které mi pomohly. Porto se dnes sem obracím znovu. Bývalí spolužáci ze ZK si často píší do skupiny na Messengeru, domluvají si schůzky (Teď je složitá doba, ale rozumíte jak to myslím), většinou jde o sportovní aktivity. Jelikož jsem s nimi měl dřív vztahy, které byly spíš šikana, něž kamarádství, moc s nimi nevycházím (Byly momenty, kdy jsem byli přáteli, jako byli jsme přátelé pořád, ale dělali si ze mě srandu, kvůli chudším poměrům mé rodiny) a tedy často odpovím, že se nezúčastním. Jelikož to dělám velmi často, naštvali se na mě a znovu mě začali urážet, nadávají mi za to, že nesdílím jejich zábavu a dělám něco jiného. Jsem hodně citlivý člověk a urážky si hodně beru. Nemáte někod podobnou zjušenost? Nevíte co s tím? Jsem student SŠ a jsem v prvním ročníku.

Děkuji za odpovědi, Max.

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Nějak nechápu co se po nás žádá. Máš jen dvě možnosti. Buď se s nimi stýkat, nebo se nechat urážet a zvyknout si na to. Ta druhá je podle mě lepší. Nauč se, že urážka sjede po skle jako jedovatá slina a tobě neuškodí.

Nevím, proč by se měl s někým setkávat jenom proto, aby ho někdo neurážel. Jestli mu někdo posílá urážky např. na facebooku, tak by neměl být problém, si nějak uzamčít profil. Jestli na něj někdo pokřikuje na ulici, tak na někoho buď taky může pokřikovat a nebo to ignorovat. Nebo to může i zkusit řešit s jeho rodiči.

hodnocení

4x