Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Používají stále učitelky příště si to opravíš?

Od: jans odpovědí: 8 změna:

Zajímalo by mě, jestli učitelky ještě stále používají ten podivný trik s "příště si to opravíš." Za mě to bylo tak, že pokud nějaké přístí zkoušení ze stejné látky vůbec nastalo, tak se za předchozí špatnou známku přidala jen lepší a samozřejmě se nic neopravilo / nesmazalo. Stále se tahle oblbovačka na děcka používá?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

8x
avatar axus

Vzdycky jsem to chapal tak, ze to znamena, ze priste budes zkouseny z dalsi latky a budes to mit za 1 a tim se to s tou spatou znamkou zprumeruje na lepsi.

Nikdy sem to nechapal jako ze dostanes druhou sanci ze stejne latky a nahradi se tim ta nepovedena znamka.

Podle mne tedy o zadnou oblbovacku nikdy neslo. Pouze o zkratkove vyjadreni moznosti, jak si zlepsit vyslednou znamku za cele pololeti.

 

hodnocení

5x
avatar magdon

Já v tom žádnou "oblbovačku" nevidím. Ten výrok chápu tak, že příští lepší známka mi sníží průměr známek, ne že tu špatnou známku zruší.


doplněno 19.03.21 08:42:

To by se mi také líbilo - dostal bych 5x nedostatečnou, pak 1x výbornou a tím by se předchozí nedostatečné vymazaly. Takže průměr 1, místo 4,33. *smich*

 

111®
hodnocení

2x

terminus technikus "příště si to opravíš" jsem řešil tak, že jsem věděl co neumí a opravdu jsem šel po tom aby to uměl. Asi se zeptáte proč. Protože šlo o praxi v dílnách a představte si třeba, že neumí odizolovat vodič...skoro vždy ho nařízně...mám to přejít tím, že umí novou látku?Takže když už to slovní spojení učitel použije, měl by opravdu zkoušet z toho co žák neuměl..toliko můj názor...

 

jm
hodnocení

0x
Ano, stále to používají. Pořád to znamená přidat další známku a provést průměr... Vylepšit průměr.. zlepšit výslednou známku na konci školního roku.
Bohužel to stále nefunguje... Dodání původně neodevzdaného úkolu neprávem hodnoceného známkou 5 místo kázeňského trestu často končí jen odporem, zhoršujícím se vzájemným vztahem učitele a žáka.
Takže když nepřinese domácí úkol, je pětka špatně. To v žáčkovi vzbudí odpor.
Ovšem když se žáčkovi uloží kázeňský trest, žáček se chytne za nos a už bude úkoly nosit? Jaký trest by to tak přibližně měl být?
jm
Kázeňský trest je daný. Poznámka, důtka, snížení známky z mravů.
Nehodnoceno pak znamená nutné zkoušky. Bez ukončení - hodnocení předmětů žák nemůže postoupit do vyšší třídy nebo není puštěn k maturitě.

jenyk - velmi účinná by byla rákoska ;)

magdon - ovšem místo zavedení rákosky se radši zruší maturita z matiky.
Sice bude mít skoro každej maturitu, ale nebude nic umět.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]