Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Práce zdravotní sestry

Od: terkarihova odpovědí: 8 změna:
Dobrý dem, chtěla bych se zeptat, zda je možné když studuji farmaceutický obor pracovat jako zdravotní sestra? Mám střední školu zdravotnicku školu.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

alcah
hodnocení

3x
Ne. Je třeba mít obor praktická/všeobecná sestra.

hodnocení

0x

Ano, můžete. Jako (pomocná, méně kvalifikovaná) zdravotní sestra bez VŠ. Spíše ošetřovatelka.

doplněno 15.03.21 11:16:

Farmaceutické obory směřují do lékárny, firem vyrábějící léky, výzkumu léčiv, farmaceutického průmyslu. Nenahrazují vzdělání bakaláře všeobecné sestry.

doplněno 15.03.21 21:30:

@lesi2311 - díky za doplnění. Nenapadlo mě, že by na zdravce mohla mít vystudováno něco jiného než zdravotní sestru.

terkarihova
hodnocení

I když budu mít titul bc. nebo Mgr.? Tak mě budou brát jako ošetřovatelku?

terkarihova - a co jste na střední zdrávce studovala? jestli taky farmacii, tak ani tu ošetřovatelku byste jen tak dělat nemohla, musela byste si nejdřív udělat kurz. a je jedno, jaký máte titul z VŠ, pokud je mimo obor *nevi* ale jestli máte ze střední obor zdravotnický asistent/praktická sestra, tak byste mohla pracovat jako praktická sestra.

jancaak - moje dcera studovala na střední analytickou chemii a právě jedna škol ve výběru tehdy byla i zdrávka, která měla zvolený obor se zaměřením na léčiva :) do té doby mě taky nenapadlo přemýšlet, co se na střední zdrávce v dnešní době dá či nedá studovat. a mladší dcera zase na střední studuje ekologii a životní přostředí a překvapivě i tento obor jsem našla na jedné zdrávce, když si mezi školami vybírala.

pavlinal
hodnocení

0x

Můžete jít po SŠ na bakaláře - praktická sestra ...

Nebo můžete jít na RK sanitářka, ošetřovatelka na zdr. sestru to není ale možnost jak pracovat s pacienty to také je ...

Hodně zdaru!

praktická sestra je maturitní obor. bakalář je všeobecná sestra nebo dětská sestra.