Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je možné studovat zároveň VOŠ i VŠ?

Od: mischuelka* odpovědí: 14 změna:

Mám takový problém, jsem ve 2. ročníku VŠ dálkového studia a zároveň 1. ročník jiný obor VŠ denního studia. Potřebuji si udržet status studenta, dokud nedokončím tu dálkovou VŠ, proto jsem na další denní VŠ. Ten obor, který studuju dálkově, bohužel tehdy jako denní studium vůbec neotvírali (ani v dalším roce), takže na denní v rámci jedné a té samé školy přestoupit nemohu.

Zjistila jsem, že studovat dvě VŠ - navíc obory s naprosto odlišnými zaměřeními - nezvládám, a tak uvažuji o možnosti, že bych šla ten stejný obor, co studuji dálkově, studovat na VOŠ. Byla bych tedy ve 3. ročníku VŠ a 1. ročníku VOŠ zároveň a to na úplně stejném oboru. Je to možné? Není tam nějaká klauzule (či něco takového), která to zakazuje? Aby mě třeba nepokutovali či nezavřeli... *hi*

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

2x

Nevidím jediný důvod, proč by to jít nemělo. Akorát asi budete muset časem platit něaké poplatky (nejsem si jistá, jak se započítávají do doby studia VOŠ - zjistíte v zákoně nebo se ptejte na studijním). Nicméně studovat 2 stejné obory na 2 školách ze zákona určitě zakázáno není.

doplněno 01.12.10 22:19:

Myslím, že administrativně klidně možné studovat jeden obor dálkově a tentýž na denním studiu je. Logika věci je věc druhá, ale stran litery zákona a byrokracie - proč ne...

mischuelka*

A myslíte, že lze studovat souběžně 2x jeden stejný obor na jedné té stejné škole? Uvažovala jsem i o tom, že bych šla ještě do prváku, oni letos budou konečně otevírat jako denní (škoda, že to neudělali před dvěma lety). Tzn. že bych byla dálkově ve 3. ročníku a na denním studiu v 1. ročníku toho stejného oboru na stejné škole...došla jsem k závěru, že to asi nejde, hlavně kvůli administrativě, to bych jim tam dělala solidní bordel... :-D Ale kdyby to šlo, tak by to bylo fakt bomba :)