Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zažádat o praxi?

Od: kamila odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

studuji na pedagogické fakultě obor speciální pedagogika a opět řeším praxe. Myslíte, že je lepší do školy telefonovat, nebo poslat mail? Preferuji asi telefonický kontakt, ale nemůžu se nikdy zbavit pocitu, že je tam otravuju a sotva řeknu, že jsem studentka, již mi skáčou do řeči s tím, že praxe neposkytují. Ani si neposlechnou, co to vlastně studuju, jaké mám podmínky, nic :/

Myslíte, že ten email by si alespoň přečetli celý? Já chápu, že teď je situace hrozně složitá, školy samy neví jak to bude, ale já jsem ochotna si praxi klidně udělat později než je v plánu, prostě až se speciálky otevřou, ale k tomu se při hovoru už nikdy nedostanu... A co si budeme, tu praxi vážně potřebuji. Praxi se mi nepovedlo splnit už minulý semestr a vůbec se mi nelíbí představa, že bych někdy měla být hozena do zaměstnání bez praxe na škole.

Díky za odpověď.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Moc se školám nedivím, že Vás nenechají dopovědět, některé školy prostě praxi poskytují a jiné ne. To není na rozhodnutí učitele nebo sekretářky. Třeba naše škola měla po dobu dvou let zástupkyni, která "nestíhala" (nebyla to její vina, bylo na ni hozeno moc práce) a praxe se prostě nedělaly. A mohla jste volat milionkrát nebo vyprávět do telefonu staré řecké báje a pověsti, tak jako tak se nedělaly.

Souhlasím s předchozí radou, že univerzita by měla vědět, kam Vás nasměrovat.

Ale ten mail zkuste poslat taky ;) třeba někoho ukecáte.

Není u Vás zařízení jako je třeba Jedličkův ústav? Něco většího? Čím větší zařízení, tím větší šance, že to bude fakultní zařízení. U menší školy rodinného typu byste zase mohla mít šanci přesvědčit je tím e-mailem.

hodnocení

0x

Praxe, kterou jste minulý semestr nesplnila, by měl být povinný předmět? Jestli ano, musíte znova zapsat a splnit jako kterýkoli jiný předmět.