Nejste přihlášen/a.
To ze tu jsme skoro vsichni dospeli, prece neznamena, ze nemame doma deti ne? U nas 1/3 ucitel, zbytek samostudium.
Když vezmu všechny vyučující, tak dělají asi všechno, každý má jiné metody. Vysvětlují, vyvolávají, společně se dělá spíš z online zdrojů (než aby se každý koukal do učebnice, tak raději sdílí naskenovanou učebnici), rozdělují do skupinek na nějaká cvičení... Hodiny se dodržují, nezkracují. Opravování úkolů se řeší individuálně, ne při hodinách, tam jen řeknou, co je za úkol.
Já jsem soukromá lektorka až na praktické aspekty (nemůžu použít kartičky => použiju aplikaci, nemůžu podat kopii => nasdílím ji) učím úplně stejně jako dosud ale jasně, o tom dotaz není.
Od dětí, které doučuju, vím, že výuka on-line probíhá naprosto různě. Vesměs ale co nejpodobněji jako ve škole až na to, že u větších dětí platí, že co by se zadalo jako samostatná práce ve škole, se zadá jako samostatná práce mimo on-line výuku, to je asi ta dotazovaná práce s pracovním sešitem atd. Ale u menších to dost dobře nejde.
Taky dost záleží na věku. Čím je žák mladší, tím méně lze používat výklad - ať už při výuce ve škole nebo on-line. Na prvním stupni nebývá zvykem, aby výklad trval déle než 10 minut, a to mluvím o 5. třídě, v nižších spíš méně. Logicky tedy nebude učitel vykládat látku po delší dobu ani on-line.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.