Nejste přihlášen/a.
Krásný den,
píšu sem, protože nevím kde jinde se poradit. Mám prvňáka, který chodí do školy a netýká se ho distanční výuka. Bohužel mi připadá, že je velmi vystresovaný. Jen to nedokáže adekvátně popsat. A tak bohužel nevím přesně, co se tam konkrétně děje. Níže popíšu změny chování, které nastaly:
1) Nekontrolované výbuchy vzteku včetně agrese.(nejčastější obět je mladší syn 3 roky)
2) Noční děsy, chce spát snámi
3) Otázky jestli ho máme rádi, a nebo konstatování o tom, že ho rádi nemáme
4) Pokus o útěk z domova
5) Vymýšlění si zdravotních problémů
6) párkrát do týdne stížnost učitelky na jeho nepozornost
Rozhodla jsem se si utřídit myšlenky a šla jsem za třídní učitelkou. Ona mi teda moc nepomohla, řekla jen že má řadu kázeňských potíží. Nedokáže dokončit stanovený úkol, nedokáže sedět na místě a občas jí odchází. Při kritice reaguje nepřiměřeně - především vztekem nebo brekem. Zakončila to tím, že mít takových dětí plnou třídu, tak se zblázní. Dle ní ani spolužáci nemají syna rádi.
Doma jsem si promluvila i se synem. Ten mi pověděl, že na něj paní učitelka opakovaně křičí. Když se chce i napít v hodině, tak nesmí. Problém má i s tím, že by si odskočil. O přestávce na wc chodit nechce, protože mu není příjemný, že tam jsou i ostatní. Z jakeho duvodu mu to není příjemný jsem z něj nedostala. Není stydlivý. Vadí mu, že mu zkritizovala psaní, přestože se snažil. (Z velkou pravděpodobností tu máme nějaké SPU, ale jeste ne potvrzené) A poslední fakt, kvůli kterému se rozplakal byl spolužáci. Rád by se s nimi přátelil, ale odmítají ho.
Děkuji, že jste dočetli až dokonce. Přemýšlím nad tím, co vím a vůbec nevím jak v tomhle případě postupovat. Kde je chyba? Je to učitelkou? Existuje nějaký postup, co mohu udělat? Budu vám velmi vděčná.
Nu a jak reaguje syn doma, když mu něco zakážete, nebo nedovolíte? Akceptuje to, nebo to taky končí výbuchem vzteku? Nebo mu dovolíte cokoliv si vymyslí?