Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mám šanci se dostat na SŠ?

Od: nikishkacz odpovědí: 16 změna:

Ahoj, jen se chci zeptat, zda mám šanci se dostat na zdravotní školu? V 8. třídě jsem měla na vysvědčení 3 čtyřky a ted v devítce, se mi tam vbloudila 4 z chemie, jinak dvojky. Myslíte, že alespon nějaká titěrná šance je? :(

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

zdenca
hodnocení

4x

Ahoj, z negativních komentářů si nic nedělej. Rozhodně šanci máš, pokud se naučíš na přijímačky.

Já se hlásila na zdrávku se čtyřkou z fyziky v 8. třídě a se čtyřkou z matematiky v + trojkou z chemie v 9. třídě. Matika mi nešla a byla moje noční můra, prolézala jsem s odřenýma učima na základce a na přijímačkách z matiky jsem dokázala odpovědět tak na 2 primitivní otázky. Nakonec jsem byla v pořadí 20. z 75 přijímaných uchazečů. Sice jsem musela chodit na doučování matiky i chemie, ale nějak jsem to zvládla.

Tento rok jsem odmaturovala s průměrem 1,7 a pracuji jako zdravotní sestra. Nic není nemožné pokud je to tvůj sen. Hodně štěstí :)

hodnocení

0x

Za nás ne.

Ale v dnešní době je možné všechno.

hodnocení

0x

Rozlisoval by som, ake predmety. Proste ked ti nejde matematika / fyzika / chemia, nevidim dovod, preco by si nebola dobra sestricka / opatrovatelka / zubna technicka a podobne

nikola*
No, čtyřky mám z čj, nj a dějepisu.

Tak proste budes robit chyby pri pisani dokumentacie pacientov. Dejepis ti je nanic. Problem su tie cudzie reci, nemcina sa ti zide, mohla by si robit v zahranici za viac penazi.

nikola*
Pardon, ale pravopis mám perfektní, ale nejde mi určování slov atd.

id
hodnocení

0x

Ne. Stejně bys nedolezla k maturitě a kdyby omylem ano, tak jí neuděláš. Možná máš šanci na soukromé škole, pokud máš bohaté rodiče.

Jak to můžeš vědět?

id

Kdy jsi maturoval ty a z čeho? Také jsi se hlásil na sřední se 4 a vyšlo ti to? Odpověď pro slečnu nemáš žádnou, že? Pro slečnu - drž se nohama na zemi a koukni se třeba na tohle a posuď, zda to zvládneš.