Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.. jsem studentka SŠ a letos budu maturovat.. Ráda bych po maturitě šla na vysokou školu.. Ale vůbec netuším na jakou.. Baví mě práce s lidmi - jakákoliv, ráda pomáhám lidem.. Ve škole mě baví slohové práce a mám z nich i dobré známky. Dále se věnuji předcvičování pilates v jednom místním fitnesscentru. nadchla mě i rehabilitace.. Jsem ráda mezi lidmi, nesnesla bych být zavřena v kanceláři celý den bez kontaktu s lidmi. Opravdu nevím jaký obor zvolit. Poraďte mi prosím...
malej smrad co agresivně reaguje na názory lidí, nemá v krvi jednou pracovat s lidmi. Tedy může s nimi pracovat, tak jako ostatní .. arogantní, agresivní, povýšený ... Takže se raději věnujte psaní slohu .. knih a povídek pro mladé. Mají rádi agresi a vztek. Třeba něco prodáte ...
Napište, jakou máte střední školu.
Co takhle třeba práce sociální pracovnice? Málo placená, ale kontakt a pomoc lidem tam je. Nebo mě napadá ještě zdravotní sestra.
Studuji na hotelové škole v Teplicích.. obor hotelnictví a turismus.. Už jsem nad tou sociální pracovnicí přemýšlela.. ale nejsem si jistá.. ráda bych vám přiblížila mé představy.. Chci lidem pomoct od jejich starostí, strastí.. jak duševních tak tělesných.. ochránit je před dalšími útrapami.. aby ode mě odcházeli s dobrým pocitem.. Také jsem ale uvažovala i o žurnalistice... o této práci přemýšlím už od 12 let.. Ale chci si být jistá svým výběrem a ne po 2 semestrech zjistit že mě to nebaví.. ráda bych péči o lidi spojila s tím je informovat o různých věcech..
V tom případě Vám doporučím FSE UJEP v Ústí nad Labem. Budete to mít blízko (já tam také studuji, ale jiný obor), a je tam přímo Bc. obor Sociální práce. Probíhají tam různé praxe a můžete si vybrat, zda půjdete např. do domu pro ohrožené matky, do centra pro feťáky, do domova důchodců apod apod... Tak také zjistíte, kam Vás to táhne.