Nejste přihlášen/a.
Můj 8letý syny odmítá chodit do školy...v podstatě od poloviny 1třídy...tak že to protahuje,dlouho se obléká,tvrdí,že ho bolí bříško že nemůže jít a pod.,věčně chodí pozdě...dneska dokonce se vrátil,když se mi podařilo včas vyhnat z postele a vypravit z domu ,tak se vrátil,že nemůže,že ho bolí bříško...dotáhla jsem ho tedy za ruku do školy...tam brečel a prosil,že tam nechce,že musí ještě doma trénovat a pak že ho bolí bříško a stejně jsem ho do třídy nemohla dostat,půl hodiny trvalo než se mi ho podařilo,alespon trochu uklidnit...to už uběhlo půl vyučovací hodiny...nakonec vyšla učitelka a vzala ho tedy za ruku a odvedla si ho...jak z toho ven...před časem se mi přiznal,že ho děti šikanovali,ale to prý skončilo,po té co jsem to řešila s učitelkou...jak odbourat ten strach ze školy?