Mám takovou věc.Dcera chodí do třetí třídy.Vždy bývala jedničkář.Nyní když píšou testy tak má všechny plné chyb.To že děti něco neumí je normální,ale přijde mi divné že když jí dám test doma tak má vše dobře ovšem vše jí déle trvá.Např. posledně vyjmenovaná slova po B.U tabule je říkala z hlavy jak básničku...známka 1.Druhý den do testu napsala pouze dvě...známka 5.To samé matematika.Počítání příkladů u tabule 1 a do sešitu 5.Pokud má čas tak sestaví příklad a vše vypočítá dobře. Jak se však řekne že je to na čas tak vše špatně...zkoušeno na šesti testech.Učitelka řekla že dceru pozorovala a také si toho všimla ale prý neví co s tím.Nemáte někdo podobný problém?Výhody pro dceru nechci ale nevím jak jí pomoci.Chápala bych špatné známky pokud by to nevěděla ale ona to ví a jen jí to trvá déle.
Možná zkusit tento problém probrat s dětským psychologem anebo v PPP poradně (pedagogicko-psychologická poradna). Konkrétně zjistit, kde je "zakopaný pes", co se dceři děje a proč, když píše testy na čas. Zkuste doma trénovat písemky na časový limit. V PPP poradně by měli přesně říct, co s tím dělat. Třeba je dcera opravdu pomalejší, nikoli hloupější, že potřebuje více času a v PPP poradně by mohli dát potvrzení na individuální přístup. Bylo by škoda ničit si známky. Dcera by mohla být po čase být frustrovaná a školu nesnášet. Nenechte to zajít tak daleko.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.