Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Omluvenky do praxe

Od: yssa odpovědí: 9 změna:
Dobrý den,
Studuji prvak na kadernici a mame ob tyden praxe ve skolnim kadernictvi. Pani mistrova pokazde kdyz ji dam pouze omluvenku ode me chce i propustku od doktorky. Nikdy jsem ji ji zatim nedala a ani to neplanuji. Doktorku mam od sebe daleko hodinu cesty a nehodlam kvuli dvoum dnum nebo jednomu stravit v buse 2 hodiny nemocna. Nikde ve skolnim rade neni nic takoveho napsaneho jen ze do 3 dnu neni nutna omluvenka od lekare.
Chci se zeptat zda nekdo nekdy slysel o tom ze by nejaky takovy predpisy byly, protoze ja tedy nic takoveho nikdy nepodepisovala a pani mistrova mi minule dokonce rikala ze mozna kdyz budu chybet na konci tydne a pak o vikendu budu doma tak propustku nepotrebuju pac se uzdravim za ten tyden urcite nebo co. Prijde mi ze si vymysli a prekracuje sve pravomoce. Tez nam zakazuje nosit nalakovane nehty ale druhaci a tretaci je klidne maji a nikde v predpisech jsem nic takoveho necetla

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

nastuduj pořádně školní řad jesli tam není náhodou nápsáno že bez doktora třeba jednou nebo 2x za půl roku omluvenka může být , to my tu určitě vědět nebudeme

id
hodnocení

1x

Školní řád neznáme. Až budeš chodit do práce, tak budeš mít v pracovní smlouvě třeba tohle - zaměstnanec se řídí pokyny zaměstnavatele. Budeš držet pusu a krok, tak trénuj už na učňáku. Šéf má vždy pravdu.

yssa
hodnocení

Ano ale nyni bydlim prechodne hodne daleko od doktorky myslela jsem ze nebude potreba az budu chodit do skoly. Btw ja uz na pracovni pomer delala :)
yssa
hodnocení

Občas zapomínám jak ublížení tu boomeři jsou. Mladí se nevždy nerovná blbý :)
id

Mládí neznamená někdy blbost, ale nezkušenost, lenost atd. Chodíš do prváku na kadeřnici a flákáš praxi. Kde jinde se to chceš naučit než na praxi? Co tak změnit učební obor, který by tě bavil a možná taky někdy v budoucnu uživil. Kadeřnictví to nebude.

svatoslav
hodnocení

0x