Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Občanská výuka-Evropská komise

Od: davidk odpovědí: 10 změna:

Dobrý den.Do pondělí mám úkol z občanské výuky napsat něco o Evropaské komisi.Mám toho napsáno dost,ale moc tomu nerozumím.Třeba.Eurokomisař nesmí prosazovat zájmy svého vlastního státu.Proč má tedy každý stát své komisaře?Mě to připadá jak když si někdo někoho kupuje,že tam je aby se neřeklo nebo že za plat člověk přestane být státním příslušníkem a zájmy svého státu ho přestanou zajímat.Potom ještě.Hodně se píše o nedodržování právního státu.Co to vlastně přesně je?Zákony platí v různých státech různé.To je tedy asi špatné.Asi mají být zákony stejné všem,ale kdo je sepíše když v předchozí otázce píšu že komise nesmí prosazovat zájmy svých států(každý stát má problémy krerý ten druhý třeba nezná a tak je nemůže pochopit)?Chápu to dobře když napíšu že EU je tedy nadřazena všem a všemu?Když jsme se učili i 2.sv. válce tak Německo také říkalo že je nadřazeno všem a všemu.Přestože dost zemí mělo vlády tak hlavní slovo měla Říše.Nyní máme své zástupce ale ti nesmí prosazovat zájmy našeho státu takže je to vlastně tak že můžeme řici co si myslíme,ale nemůžeme nic dělat?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x

No, třeba naše soudružka komisařka zájmy své země neprosazuje. Naopak, škodí jí, jak může ..

davidk
hodnocení

Co jsem tak četl tak ona má přímo v popisu práce neprosazovat svou zem.Proč se tedy říká že Češi jsou na vyžších funkcích EU když je to vlastně jedno jestli tam jsou Češi?

 

hodnocení

1x

Eurokomisaři jsou uměle vytvořená místa, kde jakože se někdo o něco snaží a přitom všichni vědí, že je to nanic. Typický obraz dnešní společnosti - nic není jasně definováno, samé žvásty o ničem a přitom se všichni tváří, že dělají něco důležitého. Jen kecy, kecy a nic jiného. Je to jen cesta do pekel, ale blbouni to nevidí a budou důležití až do konce.

davidk
hodnocení

Proč vznikají takto umělá místa?Vždyť to stojí peníze.Není to v mé otázce ale nechápu také fungování podniků.Třeba já si zřídím pekárnu kde zaměstnám dva pekaře.Zjidnodušeně oba dělají produkty které já prodám,mám zisk,ale musím jim dát plat.Proč si taková firma vezme ještě manažera který je na pozici mezi mnou a pekařem?On nic nevytvoří a já mu navíc musím dát větší plat při stejné výrobě těch dvou pekařů.Snad jen že by tento manažer zvedl prodej nebo cenu ale to zas mohu jako majitel udělat sám a nemusím kvůli tomu nikoho platit navíc.

davidk - přemýšlíte velmi dobře a já si přeju, aby takových, jako Vy, bylo více.

Umělá místa vznikají, protože se zvedá vzdělanost obyvatelstva. Vzdělanost se zvedá, aby to jako vypadalo důležitě, že jde svět kupředu. Dnes je nejdůležitější jedinec, nikoliv většina a podle toho to vypadá. Vždyť pokud by se dodržely směrnice Evropské unie, kolik procent obyvatelstva má mít vysokou školu, tak kdosi spočítal, že pokud se týká inteligence, tak ani takové procento mezi lidmi není - tudíž ty ukazatele vzdělanosti někde vymyslel důležitý blb, který ani neví, že v populaci bude vždy určité procento lidí, kteří na tu vysokou mentálně nemají. A pak to často vidíte, jak to vypadá v praxi. Setkala jsem se např. na stavebním úřadě, kde bylo několik vysokoškoláků, kteří s každou potíží letěli za paní před důchodem, která měla jen střední školu. A tihle to tady začínají celé řídit - bůh s námi.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, srovnávat EU s nacistickým Německem je zcela mimo (i když si to určitě může myslet pár jednodušších jedinců). Na prosazování zájmů států EU tam jsou europoslanci ze všech států EU. Eurokomisař má hájit zájem všech a nikoliv nadržovat státu, ze kterého pochází. Žádný stát EU by neměl přijímat zákony, které jsou ohrožením demokracie (což je jeden z pilířů EU). Zdravím!


doplněno 28.11.20 11:48:

Myslím si, že v pondělí můžete o tématu diskutovat ve škole. K EU máte výhrady, tak navrhněte jiné řešení a zkuste ho obhájit před spolužáky.

davidk
hodnocení

No jo jenže mě to připomíná to že já a sestra se složíme na nové kolo.Protože jsem starší tak mám větší hlas a tak jí zakážu na kole jezdit.Když se jí to nebude líbit tak jí řeknu že pro dobré fungování kola bude lépe když na něm jezdit nebude,ale může se k mému zákazu vyjádřit.O nedodržení demokracie nemůže být řeč jelikož mohla hlasovat o jeho používání a ani vlastně nesmí prosazovat své ježdění jelikož to není v zájmu kola a mě(většiny).Takže já budu jezdit a ona ne.Pokud si ho bez dovolení vezme nebo ho zamkne tak je to ohrožení a porušení demokracie a seberu jí kapesné.Ona navíc bude mít povinnost se o kolo starat protože ho kupovala semnou.

davidk
hodnocení

U nás ve škole diskutování není možné protože na to prý není čas.To mi učitelka řekla už několikrát když se mluvilo o dění v 2sv. válce.Vždycky když jsem se začal ptát tak mi řekla že se chci hádat s učebnicí nebo se mi pak třída smála a nikdo stejně na mé otázky neodpověděl. Věci jsou prý tak jak jsou,nedá se s tím nic dělat a nemám nic zbytečně rozebírat.Spolužáky toto diskutování nezajímá.Tak jsem se chtěl teď zeptat tady.Navíc já nechtěl nějaké řešení.Jen jsem chtěl vysvětlení proč tak věci jsou.Mě to prostě v EU přijde nespravedlivé.

Ona ta dnešní škola funguje tak nějak stále stejně, jako před rokem 89. V podstatě žádná změna.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]