Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co je víc - školní prospěch nebo koníček?

Od: livari odpovědí: 7 změna:

Zdravím,

studuju na "prestižním osmiletém gymnáziu v Praze", jak tomu někteří z mého okolí říkají. Jsem v kvartě, tedy vlastně v devítce, a poslední dobou se mi ve škole moc nedaří. Z necelé poloviny předmětů mám dvojky (dějepis, chemie, francouzština, angličtina) a nevím, co mám dělat.

Miluju psaní příběhů a trávím nad tím hodně času, vážně mě to baví a vynahrazuju si tím brek a mizerný pocit po každém úkolu a testu, které zvorám. Mám si vynadat, vlepit si za svou blbost facku, vykašlat se na psaní a biflovat se, nebo to není nutné?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

111®
hodnocení

5x

školní prospěch, to je odraz do života, koníček může být pomíjivý...a co pak?

Mým odrazem do života v mládí byl koníček (elektronika). Škola určitě ne. Dnes se koníčkem živým.

111®

měl jsi štěstí, znám kluka také takového, neměl jsem ho na učňáku co učit..ale pravidlo to není..

Je to otázkou... dle mě 50:50

hodnocení

2x

Dle mě by sis měla určit kompromis. Učit se, aby ty dvojky zůstaly a nebyly to trojky nebo hůř, ale trávit čas také svým koníčkem. Člověk by měl v životě dělat jak to, co musí, tak to, co ho baví a naplňuje. Není hned nutné se v budoucnu živit psaním, ale právě koníčky často člověku přinesou dovednosti, které následně v povolání uplatní.

hodnocení

0x

To záleží na jakou VŠ půjdeš.

asd1
hodnocení

0x

Záleží jestli chceš být spisovatel nebo něco vystudovat... Obecně gympl je jen příprava na VŠ, pokud nepokračuješ tak nemáš žádné odborné vzdělání a můžeš dělat leda sekretářku v kanclu (nebo něco podle tvých schopností, to ale může i někdo se základkou)...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.