Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přestup ze čtvrtého ročníku

Od: lukky odpovědí: 13 změna:
Dobrý den,
momentálně studuji střední školu v oboru strojírenství (čtvrtý ročník) a vím, že to není prostě nic pro mě, že to byla prostě chyba... Prostě není to pro mě, nějaké stroje, strojní součásti, polotovary, atd... A teď si prostě celkově uvědomuji, (protože jsem prostě už starší), že tento obor ani nechci dělat (nechci pracovat v oboru, co se týče strojů, atd..). Nemám na to ani chuť a ani to prostě moc neumím navrhovat a vypočítávat nějaké ty stroje a mnoho dalšího..
Nyní jsem dostal možnost přestoupit na jiný obor (ohledně počítačů), který by mě bavil, ale do prvního ročníku. Ale zase vím, že tento obor, kdybych přestoupil, tak by byl i mým koníčkem. V podstatě o tento obor se zajímám už od malička a baví mě. Byl bych prostě šťastný. A vím, že bych se netrápil, jako na tom oboru, kde nyní jsem..
Samozřejmě, že nejlepší by bylo ten čtvrtý ročník vydržet, ale zase si říkám, že bych měl radši maturitu na ten jiný obor, který mě baví, než abych čekal, jestli to vůbec tento rok zvládnu (maturitu).
Proč se rozhoduji až teď? Rozhodoval jsem se už ve druhém ročníku, ale bohužel jsem byl blbý a také rodiče pořád, že to dodělám, atd... Jenže, když řeknu, že to prostě není pro mě, protože já jsem na takové věci prostě blbý, tak věta je jen ta, že to dodělám.
Co tedy teď? Jako, zatím si to říkám jen u sebe v hlavě, ale jakmile bych se s tím zmínil u rodičů, tak bych jim to musel nějak vysvětlit. To ale nevím jak, jelikož by zazněla věta nějaká podobná jako: „ Ty jsi se zbláznil? To doděláš". Sice už mám dávno přes 18 let, ale i tak se nemohu sbalit a prostě jít na jinou, aniž bych to nějak neprobal s rodiči.
Děkuji a přeji hezký den.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

1x