Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vysoká škola - technický směr výběr

Od: jirik3433 odpovědí: 3 změna:
Zdravím, chci se zeptat, jakou šanci má člověk dostat se (a udržet se) na vysoké škole IT směru, když se tomuto oboru dříve nevěnoval? Můj případ - jsem ve 4. ročníku na dopravní průmyslovce obor, který studuji mě nebaví, a tak, rád bych zkusil podat přihlášky na VŠ a na mysl mi přišla právě informatika.Díky, za radu.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Zdar, asi ti klidně můžu říct mou zkušenost. Z průmky jsem šel na ČVUT FEL, Elektronika a informatika, zezačátku čekej peklo v podání matematiky a příp.fyziky. Pokud se přes toto překoušeš, bude tě čekat základ programování a v dalších ročníkách už víceméně to, samozřejmě stím i elektronika. Z osobních důvodů jsem musel FEL opustit a studovat blíž domovu, tak jsem šel na UPCI na FEI, a tady musím říct, matika celkem bezproblémů, tu jsem prolítl jak prd s tím, co jsem se naučil v Praze. elektrika a tak vpohodě ale to programování mi prostě hlava moc nebrala. Vím, asi na tom není nic složitého ale musíš na to mít myšlení a musí tě to hold bavit, sedět u pc a zkoušet si programovat různé úlohy a hlavně v různých jazycích.

Spíše si než tam půjdeš tak nějak srovnej, co chceš pak dělat. Samozřejmě ti to nějak nevyvracím, protože pokud tě to fakt baví a projdeš si tohle tak v dnešní době máš určitě otevřené možnosti potom. :) Ale zvaž to no, jestl ise ti pak chce denně X hodin sedět u pc a čučet do monitoru nebo ne :) Toť můj názor :)

bbbb
20.10.20 00:21
hodnocení

0x
Hmn

qwert
hodnocení

0x
To nezáleží na šanci, ale na tvém úsilí a tvých schopnostech. Jsou to šachy, ne ruleta.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.