Nejste přihlášen/a.
Tak hraním fotbalu se dají vydělat velmi slušné peníze. Ovšem musí se hrát nejen profesionálně, ale taky velmi dobře. Nejlépe vystudovat nějakou sportovní školu. Obávám se ale, že ve Vašem věku už je pozdě s tím začínat. A jestli Vás fotbal baví jen jako diváka, tak Vás to asi moc neuživí .
I videohry mohou dobře vydělávat. Tedy ne jejich hraní, ale jejich programování. Jenže pokud na to nemáte výjimečný talent, budete potřebovat nějakou školu (nejlépe VŠ) v oboru IT.
Místo studia můžete samozřejmě nastoupit na řadu míst, kde stačí základní vzdělání (metař, kopáč, skladník, uklízeč, noční hlídač, možná i dlaždič...)
Syn kamarádky má taky velmi rád PC. Nebyl ale Idiot,dodělal si maturitu,pak ještě BC a pracuje jako IT a programuje,práce je mu koníčkem a začínal s platem 50 tis. a teď už má mnohem více. Jestli seknete se školou tak si o takovém platu můžete nechat jenom zdát !
Chodil jsem 4 roky na gympl (šel jsem po 5. třídě na osmileťák a po kvartě přešel). Zjistil jsem, že gympl je moc humanitní a baví mě technika. Přešel jsem na elektrotechnickou průmku a jsem spokojenej.
Rada pro tebe: Jestli tě škola nebaví a víš, co bys chtěl v životě dělat, tak klidně přejdi na odbornou školu. Věřím, že rodiče budou proti, ale snad jim to nějak vysvětlíš.
Po gymplu se předpokládáš, že pujdeš na vejšku, jelikož nemáš žádné odborné vzdělání, jenom dobré všeobecné a nevím, jak bys se svým postojem k učení vejšku zvládal.
Poohlédni se po školách v okolí, co by tě bavili (třeba i ty sportovní, když si zmiňoval fotbal). Pak se dohodni o přestupu. V lepším případě by jsi šel do druháku, jinak by sis zopakoval prvák.
Přeji hodně štěstí ať se rozhodneš jakkoliv