Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nebaví mě a nemám motivaci studovat gymnázium

Od: antoninjakubuv odpovědí: 9 změna:
Dobrý den.
Jsem ve 2.ročníku gymnázia a už od nástupu do 1.ročníku mě nebavilo se se učit doma(ale občas jsem se přemohl).I přesto jsem 1.ročník prošel s poměrně dobrými známkami. Od začátku 2.ročníku nemám žadnou motivaci se doma učit a škola mě absolutně nebaví.Na gymnáziu,kde studuju dostáváme hodně domácích úkolů a práce na doma což je pro mě velký problém do toho věnovat můj čas. Chtěl bych se zeptat o radu. Zda mám přejít na jiný obor,přerušit studium? Nebo připadně najít něco co dělat místo studia. Jediné co mě teď v životě baví je fotbal a hraní videoher,což jsou mé jediné koníčky a chtěl bych dělat nejlépe něco s tím spojeného.Předem děkuju za rady.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

au1
hodnocení

6x

tak ten gympl skrečni a můžeš se věnovat tomu co tě baví, se základním vzděláním tě třeba nechají od 8 do 17 každej den uklízet v kšeftě kde se prodávají videohry nebo mýt hajzlíky v nějakým sportovním areálu *dril*

hodnocení

4x

Když tě baví jen flákání, tak vem lopatu a dej se ke kopáčům a uvidíš, jak pohodlný je život bez učení. Nebo, pokud tě má kdo dotovat, tak můžeš dělat gemblera, to taky moc námahy nepotřebuje. Je vidět, že jsi z těch videoher dokonale zblbnul.

bobik
hodnocení

3x

Bavit tě učení nemusí. Ale mysli na to, jak ti bude a kam se vrtneš ve 20-ti a výše. Jestli přejít na jiný obor, nebo přerušit studium musíš vědět hlavně ty sám. Ty sám víš, co tě baví. Když ti někdo poradí dodělat školu, tam kde jsi a jít na VŠ, učení ti jde, tak ho asi někam pošleš.

hodnocení

3x

Tak hraním fotbalu se dají vydělat velmi slušné peníze. Ovšem musí se hrát nejen profesionálně, ale taky velmi dobře. Nejlépe vystudovat nějakou sportovní školu. Obávám se ale, že ve Vašem věku už je pozdě s tím začínat. A jestli Vás fotbal baví jen jako diváka, tak Vás to asi moc neuživí ;).