Nejste přihlášen/a.
Máte někdo zkušenosti s uznáním externí formy studia fyzioterapie ze slovenské VŠ? Pracuji jako fyzio po VZŠ jako DiS a chtěla bych si dálkově dodělat Bc...
Uzvávají dálkovou formu studia Bc. ze Slovenska v ČR, nebo jsou s tím problémy?
Předem MOC díky za info. Bára
podle me zalezi vylozene na dane skole. Nedivil bych se, kdyby na jedne vam uznali vsechno a na druhe nic. ale z externi formy nebudou nadseni, porad nejak pretrvava pocit, ze denni studium je "poctivejsi" (ve smyslu mnozstvi pojmutych informaci).
Urcite zavolejte do nejake skoly, budete mit jistotu, kterou Vam tu nedame. Neb i obor od oboru muze byt jinak.
Ja to spíš myslela obráceně.
VOŠ mám udělanou v ČR, tady i pracuju a Bc. bych dělala dálkově slovenskou školu. Budu mít pak PROBLÉMY u nás s uznáním VŠ externího vzdělání ze Slovenska?
Ohledně pojišťovny pro soukromno a oboru v Budějovicích myslím, že to nepůjde uznat.
Fyzioterapie (jako terapie pro pohybové ústrojí, atd ) a rehabilitace (jako znovuzapojení do běžného života) jak to obory rozdělují se titulem zaměňovat nedá. Na dni otevřených dveří v Budějovicích byla jiná skladba předmětů, než je klasická fyzio. spíše rehabilitačně: rekreologie + trošku ala psychosociální RHB dětí, ... je to přeci jen studium na pegagogické fakultě, ne lékařské, takže to podle mě bude spíše rozšíření obzorů pro soukromou praxi již s titulem RHB, než jako nahrazení DiS tutulu ze zdrávky Bc. z pedagogické fakulty.
Hodně zdaru
Bára
To je vlastne fakt, ze samotna rehabilitace neni totez co fyzioterapie, ono pod pojmem rehabilitace se skyva navraceni,znovunabyti ci obnoveni funkce cehokoliv Ale byvala spoluzacka Bc. si sla dodelat prave na JČU magistra s tim, ze si pak udela nakou zkousku v Brne a bude si moci otevrit vlastni praxi. Toto jsou informace od ni, ziskala je v Brne.