Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Fyzioterapie - uznání SK studia v ČR

Od: roztokybaruska odpovědí: 12 změna:

Máte někdo zkušenosti s uznáním externí formy studia fyzioterapie ze slovenské VŠ? Pracuji jako fyzio po VZŠ jako DiS a chtěla bych si dálkově dodělat Bc...

Uzvávají dálkovou formu studia Bc. ze Slovenska v ČR, nebo jsou s tím problémy?

Předem MOC díky za info. Bára

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

podle me zalezi vylozene na dane skole. Nedivil bych se, kdyby na jedne vam uznali vsechno a na druhe nic. ale z externi formy nebudou nadseni, porad nejak pretrvava pocit, ze denni studium je "poctivejsi" (ve smyslu mnozstvi pojmutych informaci).

Urcite zavolejte do nejake skoly, budete mit jistotu, kterou Vam tu nedame. Neb i obor od oboru muze byt jinak.

roztokybaruska

Ja to spíš myslela obráceně. *stop*

VOŠ mám udělanou v ČR, tady i pracuju a Bc. bych dělala dálkově slovenskou školu. Budu mít pak PROBLÉMY u nás s uznáním VŠ externího vzdělání ze Slovenska?

darja
já jsem se chtěla Baruško zeptat, kde ta škola-dálkově se dá dělat. Ve kterém městě. A je to i magisterské nebo jen bc. Díky..a s tím uznáním je to asi individuální
roztokybaruska
Je to škola v Bratislavě. Co jsem slyšela, externí forma je v celku schůdná... www.vssvalzbety.sk
roztokybaruska
Jéje , u Alžběty letos ten obor neotvírají, ale na www.szu.sk/index./... (slovenská zdravotnická univerzita) ano. Hodně štěstí. Bára
daarja
díky moc Baruško za info,ale nikde jsem tam nenašla fyzioterapii. A magisterské už vůbec ne? poradíš mi prosím blíže něco? a pokud to magisterské letos neotvírají...je možné,že ho otevřou příští rok? díky moc..mám teď nějaké problémy,tak se porozhlížím po tom Slovensku...díky ještě jednou Baruško...daarja

chvojka*
hodnocení

0x