Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se můžu stát mořským biologem?

Od: erika* odpovědí: 15 změna:

Dobrý den,

potřebovala bych pomoc co se týče výběru vysoké školy. Momentálně studuji čtvrtý rok gymplu. Stát se mořským biologem je můj dětský sen. Je nějaká možnost vystudovat tento obor v česku, nebo musím jít studovat do zahraničí? (Moje úroveň angličtiny je B2, ale studium v zahraničí mně moc neláká, jak svou náročností tak i po finanční stránce) Máte někdo studováním tohoto oboru nějaké zkušenosti? Dopředu děkuji za odpověď!

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

libusech
hodnocení

5x

Dobrý den,

zkuset se podívat zde:

morskabiologie.cz/...

Jihočeská universita má velmi dobré studium Biologie, v rámci studia se můžete přihlásit na kurz mořské biologie, který realizují výzkumníci z Ústavu akademie věd. Obecně vzato vždy budete potřebovat základy obecné biologie a pak se můžete na něco zaměřit - třeba na mořskou biologii. Co se pak týče vlastního uplatnění v praxi, může to být složité a zároveň to bude také velmi záležet na vás. Třeba sama vymyslíte uplatnění, o kterém se nikomu ani nezdá. Můžete se zkusit spojit s odborníky z AVČR a zeptat se jich, zda s nimi toto můžete probrat a zda by Vás mohli nějak nasměřovat a poradit. Také byste možná mohla na toto téma realizovat nějakou SOČ.

Za sebe Vás chci podpořit ve snech a snaze o jejich zhmotnění. Třeba takový Jakub Vágner vždycky chtěl chytat velké ryby a většina nad tím kroutila hlavou, že je země, kde takové ryby nejsou. A dneska je to světově známý rybář s vlastním pořadem v National Geographic.

Držím palce!

libuše

hodnocení

2x