Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
jsem konečně na konci svého univerzitního studia. Kromě prváku, který jsem radši věnovala objevování vysokoškolského života, jsem byla vždycky vzorný student, Béčka, Céčka, za celé studium jen tři opravné pokusy, jinak všechno. Jsem dvouoborová, na státnice mám sedmdesát okruhů a osmdesát knih. Studuju němčinu a portugalštinu.
Odevzdala jsem diplomku, obhájila, odstátnicovala hodně úspěšně z němčiny, a to minulý týden. Od té doby jsem jako malátná, venku je pomalu třicet stupňů, jsem vyčerpaná, pořád bych spala. Na první státnice jsem se začala učit šest týdnů před nimi, 8-10 hodin denně, za pár dnů jsem přidala na portugalštinu. Druhé státnice mám zítra: 50 knih, 47 okruhů. Už nemůžu. Chybí mi dva okruhy, které jsem ještě neviděla, 9, které musím zopakovat. Jsem na pokraji sil, jsem neuvěřitelně vyčerpaná, neleze mi to do hlavy, co jsem odstátnicovala, skoro neustojím na nohou.
Jedu matcha, kafe, pohyb, odpočinek, ale jsem zničená. Už ani nemám motivaci, posledních pár dnů většinou vstanu, začnu a pak se přistihnu, jak jen koukám do zdi. Mozek už to prostě nechce, nepřijme, dělá se mi z toho špatně. Nedokážu si představit, jak jim tam budu něco vykládat.
Ví někdo, jak se namotivovat a zkousnout to? Ten titul je tak blízko a přitom tak daleko.
Díky.