Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přijímací řízení na VŠ

Od: hribecek odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, neví tu někdo, jestli jsou vypsané termíny na přijímací řízení na letní semestr 2013 na jakoukoli VŠ v Brně? Vím, že se ptám asi pozdě, ale budu ráda za jakékoli užitečné rady! :)

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Jak na letní semestr? Já myslela, že se začíná vždy zimákem - od září/října...

Jinak přihlášky na akademický rok 2013/14 se odevzdávají nějak do února, přijímačky bývají většinou v květnu nebo v červnu.

PS: Pokud chcete studovat VŠ, měla byste být schopna si vyhledat údaje na stránkách jednotlivých VŠ. Na vysoké Vás nikdo nebude vodit za ručičku...

hribecek
hodnocení

Už nějakou dobu studuji na VŠ a za ručičku vodit nepotřebuju. Jen jsem chtěla vědět, jestli má někdo stejný problém nebo zkušenosti s přihlašováním na letní semetry. Některé vysoké vypisují přijímací řízení i na toto období!

luke237
Muzes dat priklad nekolika statnich VS prijimajicich i na letni semestr?
hribecek
hodnocení

Vím, že Mendelu vypisovala, ale přihlášky se měli posílat do 6. 11., tak mě jen zajímalo, zda někdo ví o něčem jiném. Pokud k tomu nemáte co říct, tak bych byla ráda, kdybyste raději nic neříkali... Zajímá mě pouze, jestli má někdo zlušenosti s tímto obdobím.

luke237
hodnocení

0x
Me by spise zajimalo, co je to za snahu o podvod? Proc by se nekdo chtel dostat na "jakoukoliv" VS? Snad se chces dostat na skolu, kde se chces neco dozvedet, ne? Nebo ze by ti slo o misto na koleji, tedy levne bydleni v Brne?
V kazdem pripade, jak uz se tady psalo, nemyslim, ze statni vysoke skoly vypisuji prijimaci rizeni pro letni semestry.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.