Ahoj poradili byste mi s těmito otázkami? Příjmové pokladní doklady se vyhotovují obvykle: a) v jednom vyhotovení b) ve dvou vyhotoveních c) ve třech vyhotoveních Poplatky bance za vedení účtu (na základě bankovního výpisu) se účtují na stranu MD účtu: a) Ostatní služby b) Ostatní daně a poplatky c) Ostatní finanční náklady Na závěrkovém účtě Účet zisků a ztrát budou uvedeny zůstatky účtů: a) Úroky b) Ostatní finanční náklady c) Ceniny d) Ostatní daně a poplatky Na běžném účtě se účtuje na základě: a) příjmových a výdajových pokladních dokladů b) přijatých a vydaných faktur c) výpisů z běžného účtu d) příjemek a výdejek Zůstatek účtu Pokladna zjištěný na konci účetního období: a) se nepřevádí do dalšího roku b) se převádí do dalšího roku c) se převádí do dalšího roku pouze pokud má pasivní zůstatek
Ve vsi ucte - tohle nepochopim! I kdybys nemel o praxi ani tucha, kdybys zapojil mozek, neprisel bys na to? Napr. pokladni doklady... Pokladna jsou dve strany prijemce - vydejce, tak kolik tech dokladu asi tak muze byt potreba? Nebo podle ceho jineho chces zauctovat to, co se v bance za mesic udalo nez podle dokladu zvany vypis z uctu, kde vse podstatne najdes, abys mohl likvidovat faktury, zavazky... Nebo treba zustatek pokladny. Jak jinak to asi bude, kdyz mas v pokladne nejake penize, nez ze tam stale zustavaji a preklene se zustatek roku 2019 na pocatecni stav roku 2020. Nebo ty snad na Novy rok vysypes prasatko a penize hodis do kotla a zacnes zase s nulou? To je vsecko logicke az hruza.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.